Györgyi Petra (2023) Online és offline marketing tevékenységek bemutatása és hatékonyságának elemzése a Tracon Budapest Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Gyorgyi_Petra_Zarodolgozat_2023_Budapesti_Gazdasagi_Egyetem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Györgyi Petra bírálat 2023 (1).pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (474kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az átlagos fogyasztói társadalom tudatábana marketing tevékenységek kimerülnek abban, hogy látnak egy-egy reklámot atelevízióban, vagy végig lapoznak egy online vagy nyomtatott formátumú újságot.Azonban a marketing egy komplex szervezést igénylő, több lépcsős folyamat,amelyből valósan „csak” egy pár perces termékbemutatót, vagy egy viccesebbhangvételű posztot lát a fogyasztó. Minden szolgáltatónak és vállalkozásnak másaz általa megvizsgált célcsoportja, van, ami kifejezetten a fiatalabbak körébenérdekelt, emellett van, ami vegyesen bármelyik korosztályra jellemző. Atöbbcsatornás kommunikációnak köszönhetően a vállalkozások egyaránt tudjákmegszólítani a fogyasztóikat, az általuk preferált kommunikációs eszközöksegítségével.Záródolgozatom során egy promócióskampány elemzésével bemutassam a több csatornás marketingkommunikáció hatékonyságát afelhazsnálói körökben. Mindennapi munkám során a Tracon BudapestKft-nél lehetőségem van belelátni és szervesen részt venni a promócióskampányok felépítésében és kialakításában. Dolgozatomat egy rövid konklúzióval ésjavaslattétellel zárom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 4p, kommunikációs eszközök, online marketing, promóciós kampány, többcsatornás kommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:33 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |