A Panasonic Marketing Europe GmbH South-East Europe, Heating & Cooling üzletágának szolgáltatásmarketingje és fejlődési lehetőségei

Gossler Dorottya (2023) A Panasonic Marketing Europe GmbH South-East Europe, Heating & Cooling üzletágának szolgáltatásmarketingje és fejlődési lehetőségei. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat - A PANASONIC MARKETING EUROPE GMBH SOUTH-EAST EUROPE  HEATING AND COOLING ÜZLETÁGÁNAK SZOLGÁLTATÁSMARKETINGJE ÉS LEHETŐSÉGEI - DGossler - IVNAKD - 202.pdf] PDF
Záródolgozat - A PANASONIC MARKETING EUROPE GMBH SOUTH-EAST EUROPE HEATING AND COOLING ÜZLETÁGÁNAK SZOLGÁLTATÁSMARKETINGJE ÉS LEHETŐSÉGEI - DGossler - IVNAKD - 202.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 08..

Download (2MB)
[thumbnail of Hiteles-nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-BIZALMAS-DGossler-IVNAKD.pdf] PDF
Hiteles-nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-BIZALMAS-DGossler-IVNAKD.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (343kB)
[thumbnail of Gossler Dorottya_biralati-szempontok-belso-biralo-BA.pdf] PDF
Gossler Dorottya_biralati-szempontok-belso-biralo-BA.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (237kB)

Absztrakt (kivonat)

A téma választás szorosan összefügg azzal a szereppel, amit a Panasonic Marketing Europe GmbH South-East Europe Fűtés és Hűtés üzletágában töltök be a mindennapi munkám során. A dolgozat arra fókuszál, hogy bemutassa a Panasonic HVAC üzletágát, különös tekintettel a Dél-Kelet Európai régióra és a magyarországi fióktelepre. A saját tapasztalatok és a vállalat működésébe való betekintését felhasználva elemzi a szolgáltatásokat és a szolgáltatásmarketing stratégiát. Röviden említi a versenytársakat és a vállalat történetét, majd bemutatja a termékeket ésa 7P modell segítségével részletezi a szolgáltatásokat, kitérve a B2B és B2C kommunikációra is. A Swot elemzés és a végfelhasználói kutatás eredményeire építve javaslatokat fogalmaz meg a szolgáltatások és a marketing stratégia fejlesztésére, amelyek segíthetnek a vállalatnak megerősíteni pozícióját egy kiélezett versenyben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Hűtés-fűtés üzletág, HVAC, marketing, Panasonic, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:33
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet