Lakatos Lúcia (2023) Az influencerek hitelessége és ennek hatása a fogyasztókra. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Az influencerek hitelessége és ennek hatása a fogyasztókra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálati lap_Lakatos Lúcia AKH8EN.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (236kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Az influencer marketing az elmúlt években robbanásszerűen növekedett, és az egyik legfontosabb eszköz lett az üzleti döntéshozók és a marketing szakemberek számára a fogyasztók eléréséhez. Az influencer marketing célja az, hogy az influencerek hatalmas követőbázisát kihasználva, hatékonyan érje el és befolyásolja a fogyasztói magatartást. Az influencerek hitelessége azonban kulcsfontosságú a hatékony influencer marketinghez. A fogyasztók csak az influencerekre fognak hallgatni és követni, ha azok hitelesek és autentikusak. Az influencer marketing hitelessége tehát kritikus fontosságú a sikeres kampányokhoz. Azonban, mivel az influencer marketing területe még viszonylag új és folyamatosan változik, fontos megvizsgálni, hogy valóban hatékony-e a céljaink elérésében, és milyen tényezők befolyásolják a hatékonyságát. A szakdolgozatban az influencer marketing hitelességét vizsgálom, és azonosítom azokat a tényezőket, amelyek befolyásolják az influencerek hitelességét és hatását a fogyasztói magatartásra. A kutatásom célja, hogy mélyebb betekintést nyújtson az influencer marketing hitelességébe és javaslatokat tegyek annak javítására, hogy még hatékonyabb és eredményesebb legyen az influencer marketing a fogyasztók elérésében és befolyásolásában.</p><p></p><p>Szekunder kutatásom alkalmával arra törekedtem, hogy kelő részletességgel feltárjam az összes terminust, valamint befolyásoló tényezőt, amely a témához társul A dolgozatom készítése alkalmával elsőként a szekunder kutatásom támogatásával beleláthattam jobban, az influencer marketing rejtelemibe. A primer kutatásom alkalmával az volt a célom, hogy mélyebben vizsgáljam a témát, emiatt több szemszögből is betekintést nyerhettem, melyben a fogyasztók véleményét, ezen kívül egy influencer véleményét is össze tudtam hasonlítani. A primer kutatásom elemzése alkalmával láthattam, hogy az eredmény nagyméretű részben megegyezik a szakirodalommal, viszont egy-két helyen eltérést tapasztalhattam . Összemérve a kvalitatív s kvantitaív kutatásom folyam sok közös dolgot fedezhettem fel. Végezetül következtetéseket vontam le a szekunder, ezen kívül primer kutatásom alapján, majd javaslatokat fogalmaztam meg a négy kutatási kérdésem segítségével. Összességében következésképpen a kutatásom azt mutatta, hogy az influencer marketing hitelessége kulcsfontosságú tényező az hatékonyságában. Az átláthatóbb, valamint őszintébb megközelítés nagyobb bizalmat eredményezhet az influencerek, valamint a márkák iránt, ami növeli az influencer marketing hatékonyságát, ezen kívül eredményesebb vásárlási döntéseket eredményezhet a fogyasztók részéről. </p><br><p></p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, fogyasztás, fogyasztói magatartás, influencerek, marketing, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:32 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |