Lakatos Lúcia (2023) Az influencerek hitelessége és ennek hatása a fogyasztókra. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Az influencerek hitelessége és ennek hatása a fogyasztókra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálati lap_Lakatos Lúcia AKH8EN.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (236kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az influencer marketing az elmúlt évekbenrobbanásszerűen növekedett, és az egyik legfontosabb eszköz lett az üzletidöntéshozók és a marketing szakemberek számára a fogyasztók eléréséhez. Azinfluencer marketing célja az, hogy az influencerek hatalmas követőbázisátkihasználva, hatékonyan érje el és befolyásolja a fogyasztói magatartást. Azinfluencerek hitelessége azonban kulcsfontosságú a hatékony influencermarketinghez. A fogyasztók csak az influencerekre fognak hallgatni és követni,ha azok hitelesek és autentikusak. Az influencer marketing hitelessége tehátkritikus fontosságú a sikeres kampányokhoz. Azonban, mivel az influencermarketing területe még viszonylag új és folyamatosan változik, fontosmegvizsgálni, hogy valóban hatékony-e a céljaink elérésében, és milyen tényezőkbefolyásolják a hatékonyságát. Aszakdolgozatban az influencer marketing hitelességét vizsgálom, és azonosítomazokat a tényezőket, amelyek befolyásolják az influencerek hitelességét éshatását a fogyasztói magatartásra. A kutatásom célja, hogy mélyebb betekintéstnyújtson az influencer marketing hitelességébe és javaslatokat tegyek annakjavítására, hogy még hatékonyabb és eredményesebb legyen az influencermarketing a fogyasztók elérésében és befolyásolásában.Szekunder kutatásomalkalmával arra törekedtem, hogy kelő részletességgel feltárjam az összesterminust, valamint befolyásoló tényezőt, amely a témához társul A dolgozatomkészítése alkalmával elsőként a szekunder kutatásom támogatásával beleláthattamjobban, az influencer marketing rejtelemibe. A primer kutatásom alkalmával azvolt a célom, hogy mélyebben vizsgáljam a témát, emiatt több szemszögből isbetekintést nyerhettem, melyben a fogyasztók véleményét, ezen kívül egyinfluencer véleményét is össze tudtam hasonlítani. A primer kutatásom elemzésealkalmával láthattam, hogy az eredmény nagyméretű részben megegyezik aszakirodalommal, viszont egy-két helyen eltérést tapasztalhattam . Összemérve akvalitatív s kvantitaív kutatásom folyam sok közös dolgot fedezhettem fel.Végezetül következtetéseket vontam le a szekunder, ezen kívül primer kutatásomalapján, majd javaslatokat fogalmaztam meg a négy kutatási kérdésemsegítségével. Összességében következésképpen a kutatásom azt mutatta, hogy azinfluencer marketing hitelessége kulcsfontosságú tényező az hatékonyságában. Azátláthatóbb, valamint őszintébb megközelítés nagyobb bizalmat eredményezhet azinfluencerek, valamint a márkák iránt, ami növeli az influencer marketinghatékonyságát, ezen kívül eredményesebb vásárlási döntéseket eredményezhet afogyasztók részéről.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, fogyasztás, fogyasztói magatartás, influencerek, marketing, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:32 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |