Az ONO Poké Bowl Bár sales és marketing tevékenysége

Fodor Éva Klaudia (2023) Az ONO Poké Bowl Bár sales és marketing tevékenysége. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Bírálati lap_Fodor Éva Klaudia AA38RI .pdf] PDF
Bírálati lap_Fodor Éva Klaudia AA38RI .pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (262kB)
[thumbnail of Fodor-Éva-Klaudia-AA38RI-Külső-Konzulensi-bírálat.pdf] PDF
Fodor-Éva-Klaudia-AA38RI-Külső-Konzulensi-bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (159kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p><b>ABSZTRAKT</b></p> <p>Dolgozatom témája, egy vendéglátó vállalkozás tartós szavatolását biztosító eladásösztönzési módszerek megismerése, az ONO Poké Bowl Bár példáján keresztül. Kutatásom célja, az ONO tevékenységének elemzése, valamint a potenciális és meglévő fogyasztók magatartásának megismerése. Ezt a vendéglátás magyarországi helyzetének feltárásával, valamint a sales és marketing folyamatok elemzésével vezettem be. Továbbá célkitűzésem, az eredményekből következtetett, konstruktív javaslatok megfogalmazása. A szakdolgozatomban a kvantitatív és kvalitatív kutatás módszertanát követtem, mely alapján egy online kérdőívvel, valamint 5 mélyinterjú elkészítésével végeztem a mintavételt. A kutatás 18-50 év közötti korosztályra vonatkozik, az ország minden település típusáról és neméből érkezett kitöltés. Míg a kérdőív mintavételében ez nem volt a mérvadó, addig az interjúkat kifejezetten marketing és catering vonatkozású személyek körében készítettem. A munkámnak köszönhetően bebizonyosult a termék fogyasztói piacon való megfeleltethetősége. Az eredmények alapján azt a következtetést hoztam, mely szerint a fiatalabb korosztályok számára meghatározóbbak az életmódot illető tárgykörök; amit a targetálás során figyelembe kell vennünk.</p> <p><b>ABSTRACT</b></p> <p>The topic of my thesis is to explore sales promotion methods that ensure the long-term guarantee of a catering business, using the example of ONO Poké Bowl Bar. The aim of my research is to analyze ONO's activities and to understand the behavior of potential and existing customers. I introduced this by exploring the situation of the hospitality industry in Hungary, as well as analyzing sales and marketing processes. Furthermore, my goal is to formulate constructive recommendations based on the results. I followed a methodology of quantitative and qualitative research in my thesis, which involved conducting an online survey and 5 in-depth interviews. The research focuses on the age group of 18-50 from all types of settlements and genders in the country. While this was not a determining factor in the survey sampling, the interviews were specifically conducted among marketing and catering professionals. Thanks to my work, I was able to prove the suitability of the product for the consumer market. Based on the results, I came to the conclusion that lifestyle-related topics are more important for younger age groups, which must be taken into account during targeting.</p> <p>Keywords: hospitality, catering, consumer trends, lifestyle, sales</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Jäckel Katalin
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK
Riedl Péter
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: catering, eladásösztönzés, életmód, fogyasztói trendek, vendéglátóipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:32
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet