Marketing kommunikáció a mindennapokban

Kusper Zsolt (2023) Marketing kommunikáció a mindennapokban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of -.pdf] PDF
-.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (20kB)
[thumbnail of Kusper Zsolt_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf] PDF
Kusper Zsolt_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (263kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom téma választásánál fontosnak tartottam azt, hogy érdeklődésemhez közel álljon, és a mindennapokban is használható segítséget jelentsen a marketing iránt érdeklődőknek.Számomra, a Z-generáció tagjaként, az internet, a social média meghatározó jelentőségű. Ugyanakkor marketing szakemberré válásom útján fontos megtapasztalás volt, hogy a korábbi generációk igényét, relevanciáit is figyelembe kell venni. Fontos meghatározni az eladandó termék, szolgáltatás célzott korosztályát és ennek megfelelően kialakítani a marketing kommunikációs eszközöket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 4p, influencer, marketing stratégia, marketing., marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:32
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet