Szabó Fanni (2023) Az à table! és az EasyCheesy marketingstratégiájának az összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szabó Fanni - Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
2023. június Szabó Fanni markkom.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (235kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelés Szabó Fanni.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (420kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom témája két vendéglátó egység marketingstratégiájának összehasonlítása. Ennek során bemutatom a vendéglátó szektor helyzetét, valamint a két vállalkozásról elemzéseket és felméréseket készítek, hogy megtudjam mennyire eredményesek, hol helyezkednek el a piacon, kik a versenytársaik stb. Primer kutatásom online kérdő formájában történt meg, melynek eredményeit szintén bemutatom a dolgozatomba. A témát a két cég marketingstratégiájának összehasonlításával zártam.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, cégjegyzék, marketingstratégiák, primer vizsgálatok, SWOT, vendéglátás, versenytársak elemzése |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:32 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |