Az à table! és az EasyCheesy marketingstratégiájának az összehasonlítása

Szabó Fanni (2023) Az à table! és az EasyCheesy marketingstratégiájának az összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szabó Fanni - Szakdolgozat.pdf] PDF
Szabó Fanni - Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of 2023. június Szabó Fanni markkom.pdf] PDF
2023. június Szabó Fanni markkom.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (235kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelés Szabó Fanni.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelés Szabó Fanni.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (420kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom témája két vendéglátó egység marketingstratégiájának összehasonlítása. Ennek során bemutatom a vendéglátó szektor helyzetét, valamint a két vállalkozásról elemzéseket és felméréseket készítek, hogy megtudjam mennyire eredményesek, hol helyezkednek el a piacon, kik a versenytársaik stb. Primer kutatásom online kérdő formájában történt meg, melynek eredményeit szintén bemutatom a dolgozatomba. A témát a két cég marketingstratégiájának összehasonlításával zártam.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, cégjegyzék, marketingstratégiák, primer vizsgálatok, SWOT, vendéglátás, versenytársak elemzése
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:32
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet