Valkony Kíra (2023) A rádió nem vész el, csak átalakul - A rádió szerepe és lehetőségei a marketingkommunikációs mixben. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Valkony Kíra szakdolgozat_N0RV82_Marketing mesterképzés_levelező.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Valkony Kira külső konzulensi értékelés 20230601.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (143kB) |
|
PDF
Valkony Kíra PVÁ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (568kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>Munkámat négy éve végzem az Atmedia Kft. multimédia sales house-nál, mint operatív értékesítési menedzser. A cég többek között televízióadók, rádiócsatornák, valamint online felületek reklámidejének értékesítésével foglalkozik Magyarországon és külföldön egyaránt. Ittlétem során az első években kizárólag televíziós kampányok kezelésével foglalkoztam, azonban 2022 óta rádiós reklámokkal is elkezdtem dolgozni. Tapasztalataim szerint a rádiós piac folyamatos fejlődését összességében nem követi le a rádióban való reklámköltés mértéke – ahogyan ezt a reklámtortából nyert részesedése is szemlélteti – az ügyfelek alábecsülik a rádiókampányok fontosságát és hatását. Dolgozatom fő célja, hogy feltárjam ezen ellentmondásos jelenségnek az okát és megismerjem a módját annak, hogy miként lehetne a rádióban való hirdetést újra népszerűvé tenni a hirdetők és médiaügynökségek körében, egy új perspektíva segítségével. Nem lehet figyelmen kívül hagyni a tényt, miszerint az online felületek piaci térhódítása nagyban befolyásolja a többi médium piaci részesedését, azonban fontosnak tartom, hogy a jövő marketinggel foglalkozó szakemberei ebben a felgyorsult világban, a folyamatos újdonságok mellett, a hagyományosabbnak tekinthető médiumok értékeit is szem előtt tartsák. </p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizáció, innováció, kreativitás, multimédia, rádió, rádióreklám, reklámtorta |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:32 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |