A rádió nem vész el, csak átalakul - A rádió szerepe és lehetőségei a marketingkommunikációs mixben

Valkony Kíra (2023) A rádió nem vész el, csak átalakul - A rádió szerepe és lehetőségei a marketingkommunikációs mixben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Valkony Kíra szakdolgozat_N0RV82_Marketing mesterképzés_levelező.pdf] PDF
Valkony Kíra szakdolgozat_N0RV82_Marketing mesterképzés_levelező.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Valkony Kira külső konzulensi értékelés 20230601.pdf] PDF
Valkony Kira külső konzulensi értékelés 20230601.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (143kB)
[thumbnail of Valkony Kíra PVÁ.pdf] PDF
Valkony Kíra PVÁ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (568kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>Munkámat négy éve végzem az Atmedia Kft. multimédia sales house-nál, mint operatív értékesítési menedzser. A cég többek között televízióadók, rádiócsatornák, valamint online felületek reklámidejének értékesítésével foglalkozik Magyarországon és külföldön egyaránt. Ittlétem során az első években kizárólag televíziós kampányok kezelésével foglalkoztam, azonban 2022 óta rádiós reklámokkal is elkezdtem dolgozni. Tapasztalataim szerint a rádiós piac folyamatos fejlődését összességében nem követi le a rádióban való reklámköltés mértéke – ahogyan ezt a reklámtortából nyert részesedése is szemlélteti – az ügyfelek alábecsülik a rádiókampányok fontosságát és hatását. Dolgozatom fő célja, hogy feltárjam ezen ellentmondásos jelenségnek az okát és megismerjem a módját annak, hogy miként lehetne a rádióban való hirdetést újra népszerűvé tenni a hirdetők és médiaügynökségek körében, egy új perspektíva segítségével. Nem lehet figyelmen kívül hagyni a tényt, miszerint az online felületek piaci térhódítása nagyban befolyásolja a többi médium piaci részesedését, azonban fontosnak tartom, hogy a jövő marketinggel foglalkozó szakemberei ebben a felgyorsult világban, a folyamatos újdonságok mellett, a hagyományosabbnak tekinthető médiumok értékeit is szem előtt tartsák. </p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Galavics András
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitalizáció, innováció, kreativitás, multimédia, rádió, rádióreklám, reklámtorta
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:32
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet