A rádió nem vész el, csak átalakul - A rádió szerepe és lehetőségei a marketingkommunikációs mixben

Valkony Kíra (2023) A rádió nem vész el, csak átalakul - A rádió szerepe és lehetőségei a marketingkommunikációs mixben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Valkony Kíra szakdolgozat_N0RV82_Marketing mesterképzés_levelező.pdf] PDF
Valkony Kíra szakdolgozat_N0RV82_Marketing mesterképzés_levelező.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Valkony Kira külső konzulensi értékelés 20230601.pdf] PDF
Valkony Kira külső konzulensi értékelés 20230601.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (143kB)
[thumbnail of Valkony Kíra PVÁ.pdf] PDF
Valkony Kíra PVÁ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (568kB)

Absztrakt (kivonat)

Munkámatnégy éve végzem az Atmedia Kft. multimédia sales house-nál, mint operatívértékesítési menedzser. A cég többek között televízióadók, rádiócsatornák,valamint online felületek reklámidejének értékesítésével foglalkozikMagyarországon és külföldön egyaránt. Ittlétem során az első években kizárólagtelevíziós kampányok kezelésével foglalkoztam, azonban 2022 óta rádiós reklámokkalis elkezdtem dolgozni. Tapasztalataim szerint a rádiós piac folyamatos fejlődésétösszességében nem követi le a rádióban való reklámköltés mértéke – ahogyan ezta reklámtortából nyert részesedése is szemlélteti – az ügyfelek alábecsülik arádiókampányok fontosságát és hatását. Dolgozatom fő célja, hogy feltárjam ezenellentmondásos jelenségnek az okát és megismerjem a módját annak, hogy mikéntlehetne a rádióban való hirdetést újra népszerűvé tenni a hirdetők ésmédiaügynökségek körében, egy új perspektíva segítségével. Nem lehet figyelmenkívül hagyni a tényt, miszerint az online felületek piaci térhódítása nagybanbefolyásolja a többi médium piaci részesedését, azonban fontosnak tartom, hogya jövő marketinggel foglalkozó szakemberei ebben a felgyorsult világban, afolyamatos újdonságok mellett, a hagyományosabbnak tekinthető médiumok értékeitis szem előtt tartsák.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitalizáció, innováció, kreativitás, multimédia, rádió, rádióreklám, reklámtorta
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:32
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet