Márkaépítés és a kommunikáció kapcsolata

Böröndi Anna (2023) Márkaépítés és a kommunikáció kapcsolata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_BöröndiAnna_PMFUHR.pdf] PDF
Szakdolgozat_BöröndiAnna_PMFUHR.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (805kB)
[thumbnail of külső konzulens_Böröndi Anna_KendeHofherrKrisztina külső bírálat.pdf] PDF
külső konzulens_Böröndi Anna_KendeHofherrKrisztina külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (89kB)
[thumbnail of opp_márkaép_BöröndiAnna.pdf] PDF
opp_márkaép_BöröndiAnna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (276kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>Szakdolgozatomban a brand management és a kommunikáció kapcsolatát vizsgálom. A brand management feladatkörét és a változó gazdasági és társadalmi környezetben rejlő kihívásokat fejtem ki. A szakdolgozatomban részletesen foglalkozom a brand managementhez tartozó tevékenységekkel, például a marketinggel, a public relationnel és a kommunikációval. Úgy vélem, hogy az új márkák megjelenése és a fogyasztói magatartás változása miatt a brand management egyre fontosabbá válik. Összehasonlítom a brand management korábbi és jelenlegi megközelítéseit, és azt is vizsgálom, hogyan próbálják a presztízs márkák megtartani pozíciójukat a piacon, és hogyan építenek imázst az egyéni vállalkozások. Elemzem a kommunikáció és a brand management korunkbeli kihívásait és a szakirodalmakban tett kutatások alapján állíthatom, hogy az információk és az üzenetek nagy jelentőséggel bírnak a termékek népszerűségének növelése szempontjából.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kende-Hofherr Krisztina
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Zelena András
Belső
egyetemi docens; Kommunikáció Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: belső PR, branding, fogyasztói magatartás, márkaépítés, reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:32
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet