Böröndi Anna (2023) Márkaépítés és a kommunikáció kapcsolata. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_BöröndiAnna_PMFUHR.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (805kB) |
|
PDF
külső konzulens_Böröndi Anna_KendeHofherrKrisztina külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (89kB) |
|
PDF
opp_márkaép_BöröndiAnna.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (276kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a brand management és a kommunikáció kapcsolatát vizsgálom. A brand management feladatkörét és a változó gazdasági és társadalmi környezetben rejlő kihívásokat fejtem ki. A szakdolgozatomban részletesen foglalkozom a brand managementhez tartozó tevékenységekkel, például a marketinggel, a public relationnel és a kommunikációval. Úgy vélem, hogy az új márkák megjelenése és a fogyasztói magatartás változása miatt a brand management egyre fontosabbá válik. Összehasonlítom a brand management korábbi és jelenlegi megközelítéseit, és azt is vizsgálom, hogyan próbálják a presztízs márkák megtartani pozíciójukat a piacon, és hogyan építenek imázst az egyéni vállalkozások. Elemzem a kommunikáció és a brand management korunkbeli kihívásait és a szakirodalmakban tett kutatások alapján állíthatom, hogy az információk és az üzenetek nagy jelentőséggel bírnak a termékek népszerűségének növelése szempontjából.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | belső PR, branding, fogyasztói magatartás, márkaépítés, reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:32 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |