Családalapítási támogatások hatása a családok fogyasztói magatartására az építőiparban

Varga Benedek (2023) Családalapítási támogatások hatása a családok fogyasztói magatartására az építőiparban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Családalapítási támogatások hatása a családok fogyasztói magatartására az építőiparban.pdf] PDF
Családalapítási támogatások hatása a családok fogyasztói magatartására az építőiparban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bírálat Varga Benedek.pdf] PDF
Bírálat Varga Benedek.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (417kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p></p><p>A dolgozat során a hazai családok fogyasztói magatartás témakörét dolgozom fel az építőiparon belül, az elmúlt évek statisztikai adatait alapul és szakirodalom alapján szekunder adatokat feldolgozva. A dolgozatban megvizsgálom a tendenciákat és az új családosok és már családosok döntéshozatalait az ingatlanvásárlás és felújítás során, valamint az ezeket befolyásoló társadalmi és pszichológiai tényezőket s ezek logikai összefüggéseit. Valamint a kormány családalapítási támogatások hatását vizsgálom hogyan hatott a lakosságra és gazdaságra .</p><br><p></p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Szabó Edit
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: ábrák, állami támogatás(ok), család, építőipar - építészet, fogyasztói csoportok, fogyasztói magatartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:32
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet