Greilich Eszter (2023) Gyorséttermek arculatépítése a gasztrokommunikáció hatása a fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat-Greilich Eszter.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat bírálat - Greilich Eszter.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (153kB) |
|
PDF
opp_gasztrokomm_GreilichE.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (275kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásom fókuszában az áll, hogy a XXI. században afogyasztói szokásokat és döntéseket, a médiás megjelenések, és a jól tervezett kommunikációkmennyire befolyásolják egy cég, jelen esetben egy gyorsétterem választásánál. Fontoskérdés, hogy a média miként befolyásol, mennyire veszélyes ez ránk nézve, ésmilyen valóságformáló hatásai vannak, jelen esetben az étkezési szokásainkra.Elsősorbana gyerekek és fiatalkorúak vannak veszélyben a média káros hatásai miatt, agyorséttermek reklámüzenetei is nagymértékben feléjük irányul. Mennyireszelektáljuk vajon a kapott információkat a médián keresztül? Az emberek alapvetőenbelső harmóniára törekednek, ezért igyekeznek megszabadulni minden olyannézettől vagy információtól, ami ütközik a korábbi ismereteikkel,véleményükkel, mert az disszonanciát kelt bennük, ami belső feszültséget okoz.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | arculattervezés, fogyasztói magatartás, gasztronómia, Gyorséttermek, imázs, kommunikációs stratégia, média, társadalmi felelősségvállalás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:32 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |