A Volkswagen digitális marketing stratégiája az elektromos autóira vonatkozóan a magyarországi piacon

Alattyányi Zsombor (2023) A Volkswagen digitális marketing stratégiája az elektromos autóira vonatkozóan a magyarországi piacon. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)
[thumbnail of SZAKDOLGOZAT KÜLSŐ BÍRÁLAT ALATTYÁNYI ZSOMBOR.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT KÜLSŐ BÍRÁLAT ALATTYÁNYI ZSOMBOR.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (74kB)
[thumbnail of Alattyányi Zsombor bírálat 2023 (1).pdf] PDF
Alattyányi Zsombor bírálat 2023 (1).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (472kB)

Abstract

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Szakdolgozatom célja bemutatni, hogy a Volkswagen digitális marketing stratégiájában milyen szerepet töltenek be az elektromos autók a magyarországi piacon. Értekezésem elején bemutatom a vállalatot és a digitális marketinget, mint fogalom. Majd elemzem a vállalat digitális marketingstratégiáját a legnépszerűbb online csatornákon és kiértékelem, egyesével, mely csatornán milyen szerepet töltenek be az elektromos modellek a vállalat digitális marketing stratégiájában. Ezután más digitális csatornákon is elemzem a vállalat digitális marketin stratégiáját, mint például a televízióan, email-ben vagy a weboldalukon. Az influenszer marketingnek egy teljes fejezetet szenteltem tekintettel arra, hogy milyen jelentős és nagy szerepet játszik a vállalat életében. Mindezek mellett egy gerilla marketing példát is hoztam, annak érdekében, hogy szemléltethessem milyen kreatív módszerekkel is lehet megtámogatni egy elektromos autó kampányt. Végezetül készítettem egy 7P elemzést is, azért, hogy megértsem a vállalkozás hogyan tudja a leghatékonyabban termékeit a piacra dobni, valamint milyen tényezőkre is kell figyelniük, a versenyképességük megőrzése érdekében.</p><br><p></p>

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Illés Bence
Külső
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Dr. Kovács Ildikó
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: 7P modell, e-marketing - elektronikus marketing, magyar autópiac, vállalati marketing stratégiák, Volkswagen
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2023. Sep. 07. 14:32
Last Modified: 2023. Sep. 07. 14:32

Actions (login required)

View Item View Item