A Volkswagen digitális marketing stratégiája az elektromos autóira vonatkozóan a magyarországi piacon

Alattyányi Zsombor (2023) A Volkswagen digitális marketing stratégiája az elektromos autóira vonatkozóan a magyarországi piacon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of SZAKDOLGOZAT KÜLSŐ BÍRÁLAT ALATTYÁNYI ZSOMBOR.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT KÜLSŐ BÍRÁLAT ALATTYÁNYI ZSOMBOR.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (74kB)
[thumbnail of Alattyányi Zsombor bírálat 2023 (1).pdf] PDF
Alattyányi Zsombor bírálat 2023 (1).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (472kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja bemutatni, hogy a Volkswagen digitálismarketing stratégiájában milyen szerepet töltenek be az elektromos autók amagyarországi piacon. Értekezésem elején bemutatom a vállalatot és a digitálismarketinget, mint fogalom. Majd elemzem a vállalat digitálismarketingstratégiáját a legnépszerűbb online csatornákon és kiértékelem,egyesével, mely csatornán milyen szerepet töltenek be az elektromos modellek avállalat digitális marketing stratégiájában. Ezután más digitális csatornákonis elemzem a vállalat digitális marketin stratégiáját, mint például atelevízióan, email-ben vagy a weboldalukon. Az influenszer marketingnek egyteljes fejezetet szenteltem tekintettel arra, hogy milyen jelentős és nagyszerepet játszik a vállalat életében. Mindezek mellett egy gerilla marketingpéldát is hoztam, annak érdekében, hogy szemléltethessem milyen kreatívmódszerekkel is lehet megtámogatni egy elektromos autó kampányt. Végezetülkészítettem egy 7P elemzést is, azért, hogy megértsem a vállalkozás hogyan tudjaa leghatékonyabban termékeit a piacra dobni, valamint milyen tényezőkre is kellfigyelniük, a versenyképességük megőrzése érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, e-marketing - elektronikus marketing, magyar autópiac, vállalati marketing stratégiák, Volkswagen
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:32
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet