Mógor Edina (2023) Az influencer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Mógor Edina_AAR87P.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Mógor Edina bírálat 2023 (1).pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (475kB) |
|
PDF
Mógor Edina szakdolgozat bírálat - készítette Papp Nikolett.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (414kB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban az e marketing tevékenység egyre szélesebbkörű, az üzleti élet szinte minden területén jelen van. Az elmúlt évtizedek rohamostechnológiai változások nyomán pedig az elektronika által biztosítottlehetőségeket is igénybe veszi. Az internet különböző platformjain számtalanmódja adódik annak, hogy a marketingszakemberek eljussanak ajánlataikkal,tájékoztatóikkal a fogyasztókhoz, s befolyásolni tudják a vásárlókat. Ilyen,egyre szélesebb körben elterjedő módszer az influencerek tevékenysége is. Az őáltaluk végzett tevékenységen keresztül igyekszik a marketing egyik különválteleme az influencermarketing befolyását érvényesíteni a fogyasztókkal szemben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | befolyásolás, fogyasztó(k), influencer, marketing, pszichológia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:32 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |