Az influencer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra

Mógor Edina (2023) Az influencer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Mógor Edina_AAR87P.pdf] PDF
Szakdolgozat_Mógor Edina_AAR87P.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Mógor Edina bírálat 2023 (1).pdf] PDF
Mógor Edina bírálat 2023 (1).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (475kB)
[thumbnail of Mógor Edina szakdolgozat bírálat - készítette Papp Nikolett.pdf] PDF
Mógor Edina szakdolgozat bírálat - készítette Papp Nikolett.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (414kB)

Absztrakt (kivonat)

Napjainkban az e marketing tevékenység egyre szélesebbkörű, az üzleti élet szinte minden területén jelen van. Az elmúlt évtizedek rohamostechnológiai változások nyomán pedig az elektronika által biztosítottlehetőségeket is igénybe veszi. Az internet különböző platformjain számtalanmódja adódik annak, hogy a marketingszakemberek eljussanak ajánlataikkal,tájékoztatóikkal a fogyasztókhoz, s befolyásolni tudják a vásárlókat. Ilyen,egyre szélesebb körben elterjedő módszer az influencerek tevékenysége is. Az őáltaluk végzett tevékenységen keresztül igyekszik a marketing egyik különválteleme az influencermarketing befolyását érvényesíteni a fogyasztókkal szemben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: befolyásolás, fogyasztó(k), influencer, marketing, pszichológia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:32
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet