Brand management a divatiparban - A divatmárkák nemzetközi viszonylatban való kommunikációja

Kerek Kata (2023) Brand management a divatiparban - A divatmárkák nemzetközi viszonylatban való kommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kerek Kata_Szakdolgozat_Kommunikáció és Médiatudomány_2022_2023_nappali_I6QUXI.pdf] PDF
Kerek Kata_Szakdolgozat_Kommunikáció és Médiatudomány_2022_2023_nappali_I6QUXI.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (745kB)
[thumbnail of Kerek Kata.pdf] PDF
Kerek Kata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (148kB)
[thumbnail of BA_birálati_BRANDMANAGEMENT_KerekK.pdf] PDF
BA_birálati_BRANDMANAGEMENT_KerekK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (274kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"><span lang="hu" xml:lang="hu">A divat napjainkban az egyik legjelentősebb iparágnak számít. A nonverbális kifejező eszközök egyike, mely nonverbális jelzések kulturális kontextussal és konszenzusban nyerik el jelentésüket, emiatt kulturális szignáloknak is nevezik őket. Az európai társadalmakban hosszú folyamat jelzi az e fajta kulturális szignálok változássorozatát. Kutatási kérdésemként, azért választottam ezt a témát, mivel úgy érzem napjainkban a közösségi média kiemelkedő szerepet tölt be a mindennapi életünkben, döntéseink alapjaként szolgál, kapcsolatot teremt, és befolyásolhatja gondolatainkat, érzéseinket. Szerettem volna ezt a kérdéskört egy olyan aspektusból megvizsgálni, mely egy non verbális kommunikációs eszköz társításával fog számomra segítő kezet nyújtani a kutatás során, emiatt a divatot választottam, hogy vizsgáljam a dolgozatomban kifejtett kérdésemet. Szakdolgozatom témája a márkamenedzsmentre épül, mely szegmensein belül a divatipart vizsgálom, és annak marketing és kommunikációs eszközeit melyek lehetővé teszik egy adott márka népszerűsítését. Dolgozatom célkitűzése a divatipar és a közösségi média kölcsönhatásainak analizálása, középpontba helyezve a közösségi médiát, mint iparági formáló tényezőt</span><br></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Folmeg Márta
Külső
óraadó tanár; Kommunikáció Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Zelena András
Belső
egyetemi docens; Kommunikáció Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: divat, globális marketing, márkaépítés, márkakiterjesztés, nemzetközi gazdaság
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:32
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet