Brand management a divatiparban - A divatmárkák nemzetközi viszonylatban való kommunikációja

Kerek Kata (2023) Brand management a divatiparban - A divatmárkák nemzetközi viszonylatban való kommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kerek Kata_Szakdolgozat_Kommunikáció és Médiatudomány_2022_2023_nappali_I6QUXI.pdf] PDF
Kerek Kata_Szakdolgozat_Kommunikáció és Médiatudomány_2022_2023_nappali_I6QUXI.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (745kB)
[thumbnail of Kerek Kata.pdf] PDF
Kerek Kata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (148kB)
[thumbnail of BA_birálati_BRANDMANAGEMENT_KerekK.pdf] PDF
BA_birálati_BRANDMANAGEMENT_KerekK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (274kB)

Absztrakt (kivonat)

A divat napjainkban az egyik legjelentősebbiparágnak számít. A nonverbális kifejező eszközök egyike, mely nonverbálisjelzések kulturális kontextussal és konszenzusban nyerik el jelentésüket,emiatt kulturális szignáloknak is nevezik őket. Az európai társadalmakbanhosszú folyamat jelzi az e fajta kulturális szignálok változássorozatát. Kutatási kérdésemként, azért választottam ezt a témát, mivel úgyérzem napjainkban a közösségi média kiemelkedő szerepet tölt be a mindennapiéletünkben, döntéseink alapjaként szolgál, kapcsolatot teremt, ésbefolyásolhatja gondolatainkat, érzéseinket. Szerettem volna ezt a kérdéskörtegy olyan aspektusból megvizsgálni, mely egy non verbális kommunikációs eszköztársításával fog számomra segítő kezet nyújtani a kutatás során, emiatt adivatot választottam, hogy vizsgáljam a dolgozatomban kifejtett kérdésemet. Szakdolgozatomtémája a márkamenedzsmentre épül, mely szegmensein belül a divatipart vizsgálom,és annak marketing és kommunikációs eszközeit melyek lehetővé teszik egy adott márkanépszerűsítését. Dolgozatom célkitűzése a divatipar és a közösségi médiakölcsönhatásainak analizálása, középpontba helyezve a közösségi médiát, mintiparági formáló tényezőt

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: divat, globális marketing, márkaépítés, márkakiterjesztés, nemzetközi gazdaság
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:32
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet