Crisis Management on Social Media: What Are the Most Effective Crisis Management Strategies for Companies on Social Media Platforms?

Simon Fanni (2023) Crisis Management on Social Media: What Are the Most Effective Crisis Management Strategies for Companies on Social Media Platforms? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Simon.Fanni-szakdolgozat-nyilatkozat.pdf] PDF
Simon.Fanni-szakdolgozat-nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (5MB)
[thumbnail of simon_fanni_bge_külső biralati-alapkepzes_bohm_kornel.pdf] PDF
simon_fanni_bge_külső biralati-alapkepzes_bohm_kornel.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (578kB)
[thumbnail of Simon Fanni PVÁ.pdf] PDF
Simon Fanni PVÁ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (597kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;">The aim of this Bachelor thesis is to identify the most effective crisis management strategies for companies on social media platforms. The research includes both qualitative and quantitative analysis to provide a comprehensive understanding of the topic. The qualitative research explores the best practices for crisis management on social media through a semi-structured interview with a marketing professional. The international quantitative research surveys the general public, specifically average social media users, to gain insight into their experiences with crisis management on social media. The results of the research will be used to develop a set of recommendations for companies to effectively manage crises on social media. The study contributes to the growth of materials on crisis management in the digital age and provides insights for companies to enhance their social media crisis management strategies.<br></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Böhm Kornél
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Papp-Váry Árpád Ferenc
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: corporate communications, crisis communication strategies, crisis management, Digital marketing, Social media
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:32
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet