Vásárláshelyi reklám az optikákban

Hangonyi Fanni (2023) Vásárláshelyi reklám az optikákban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Ofotért.pdf] PDF
Ofotért.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Biralat_Hangonyi_Fanni.pdf] PDF
Biralat_Hangonyi_Fanni.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (220kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;">A záródolgozatom meghatározó témája az optikák értékesítési szokásai, illetve marketing kommunikációjuk. A dolgozat fő témái a gyógyászati segédeszközök reklámozhatósága, eladáshelyi kommunikáció, a GrandVision kialakulása, illetve a primer kutatásom. A dolgozatom alátámasztása képen elvégeztem egy primer kutatást anonim módon 5 félig strukturált mély-interjúval, amely során a válaszadókat az eladói magatartásról kérdeztem. Végül pedig levontam a következtetéseket a primer és a szekunder kutatásomból és javaslatot tettem az optikák belső terének kialakítására.<br></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Harsányi Dávid
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: arculat - image, eladás - értékesítés, eladó kötelezettségei, emberi kommunikáció, reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:31
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet