Hangonyi Fanni (2023) Vásárláshelyi reklám az optikákban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Ofotért.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Biralat_Hangonyi_Fanni.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (220kB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozatom meghatározó témája az optikák értékesítési szokásai, illetve marketing kommunikációjuk. A dolgozat fő témái a gyógyászati segédeszközök reklámozhatósága, eladáshelyi kommunikáció, a GrandVision kialakulása, illetve a primer kutatásom. A dolgozatom alátámasztása képen elvégeztem egy primer kutatást anonim módon 5 félig strukturált mély-interjúval, amely során a válaszadókat az eladói magatartásról kérdeztem. Végül pedig levontam a következtetéseket a primer és a szekunder kutatásomból és javaslatot tettem az optikák belső terének kialakítására.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | arculat - image, eladás - értékesítés, eladó kötelezettségei, emberi kommunikáció, reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:31 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |