Baranyai Viktória (2023) A koronavírus hatása a magyar ingatlanpiac marketingkommunikációjára. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Baranyai_Viktória_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (578kB) |
|
PDF
Baranyai_Viktória_szakdolgozat_2023.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (493kB) |
|
PDF
Bírálat_Baranyai_Viktória.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (259kB) |
|
PDF
Baranyai Viktória.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (797kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom főbb céljai közé tartozik annak vizsgálata, hogya hazai ingatlan piac hogyan élte meg a pandémiát, milyen változásokat okozottkifejezetten a gazdasági szereplők marketingkommunikációját illetően.Dolgozatomban a továbbiakban bemutatásra kerülnek akoronavírus gazdasági hatásai, majd szó lesz a magyar ingatlan piactörténelméről. Ezt követően pedig egy úgynevezett összehasonlításképpenbemutatásra kerül az, hogy a kialakult járványhelyzet által milyenváltoztatásokat kellett bevezetniük a piac szereplőinek amarketingkommunikációt illetően. Végezetül pedig a jövőt illető kilátásokróllesz szó, hiszen sok mindent megtanultunk az utóbbi 3 évben, de talán azt aleginkább, hogy mindig mindenre fel kell készülnünk, hiszen bármikor történhetbármi váratlan.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizáció, forráselemzés, ingatlan, koronavírus-járvány (COVID-19), marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:31 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |