A befolyásolás pszichológiájának vizsgálata a The Coca-Cola Company kampányainak bemutatásán keresztül

Ványi Enikő Marianna (2023) A befolyásolás pszichológiájának vizsgálata a The Coca-Cola Company kampányainak bemutatásán keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Ványi Enikő Marianna_IIG9U0_Szakdolgozat_2022_23.pdf] PDF
Ványi Enikő Marianna_IIG9U0_Szakdolgozat_2022_23.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bírálat-VányiE-szakdolg_20230602.pdf] PDF
Bírálat-VányiE-szakdolg_20230602.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (177kB)
[thumbnail of Bírálat Ványi Enikő.pdf] PDF
Bírálat Ványi Enikő.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (466kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>Jelen kutatás célja, hogy megvizsgáljam, hogyan hat a The Coca- Cola Company által tulajdonolt márka fogyasztóira, vásárlási szokásaik, és a márkával kialakított kapcsolatuk tekintetében. Ennek a vizsgálatnak mentén szeretném szemléltetni a befolyásolás pszichológiájának tényezőit, és bebizonyítani, hogy miért is hatásosak a márka által használt eszközök, mi a pszichológiai háttere a sikernek. </p><p></p><p>Mivel kutatásom nagymértékben elméleti alapokon nyugszik, mind primer mind szekunder kutatás is helyet kap a szakirodalom feltérképezése mellett. Célom, hogy kutatásom releváns információval szolgáljon azokról a módszerekről, melyeket a márka alkalmaz. Vizsgálati mintám főként a szükséges szakirodalom elemzéséből, és az azokból levonható következtetésekből fog állni, valamint egy mélyinterjúból. Az elméleti háttér elemzése képezi majd kutatásom első szakaszát, melynek során a felhalmozott releváns szakirodalmat fogom elemezni. Primer kutatásom mélyinterjúból, és a következtetéseim levonásából áll majd. </p><br><p></p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Németh Gabriella
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szabó Edit
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: befolyásolás, döntéshozatal, marketing, márka, pszichológia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:31
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet