Ványi Enikő Marianna (2023) A befolyásolás pszichológiájának vizsgálata a The Coca-Cola Company kampányainak bemutatásán keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Ványi Enikő Marianna_IIG9U0_Szakdolgozat_2022_23.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálat-VányiE-szakdolg_20230602.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (177kB) |
|
PDF
Bírálat Ványi Enikő.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (466kB) |
Absztrakt (kivonat)
Jelenkutatás célja, hogy megvizsgáljam, hogyan hat a The Coca- Cola Company által tulajdonoltmárka fogyasztóira, vásárlási szokásaik, és a márkával kialakított kapcsolatuktekintetében. Ennek a vizsgálatnak mentén szeretném szemléltetni a befolyásoláspszichológiájának tényezőit, és bebizonyítani, hogy miért is hatásosak a márkaáltal használt eszközök, mi a pszichológiai háttere a sikernek. Mivelkutatásom nagymértékben elméleti alapokon nyugszik, mind primer mind szekunderkutatás is helyet kap a szakirodalom feltérképezése mellett. Célom, hogykutatásom releváns információval szolgáljon azokról a módszerekről, melyeket amárka alkalmaz. Vizsgálati mintám főként a szükséges szakirodalom elemzéséből,és az azokból levonható következtetésekből fog állni, valamint egymélyinterjúból. Az elméleti háttér elemzése képezi majd kutatásom elsőszakaszát, melynek során a felhalmozott releváns szakirodalmat fogom elemezni. Primerkutatásom mélyinterjúból, és a következtetéseim levonásából áll majd.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | befolyásolás, döntéshozatal, marketing, márka, pszichológia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:31 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |