A marketingkommunikációs eszközök hatékonyságának vizsgálata egy magánegészségügyi vállalkozás esetében

Szalai-Varga Vivien (2023) A marketingkommunikációs eszközök hatékonyságának vizsgálata egy magánegészségügyi vállalkozás esetében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of ZÁRÓDOLGOZAT-Szalai-Varga Vivien_.pdf] PDF
ZÁRÓDOLGOZAT-Szalai-Varga Vivien_.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of SZD.SzalaiVargaVivien.pdf] PDF
SZD.SzalaiVargaVivien.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (420kB)
[thumbnail of biralati-szempontok-kulso-biralo Szalai Varga Vivien.pdf] PDF
biralati-szempontok-kulso-biralo Szalai Varga Vivien.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (231kB)

Absztrakt (kivonat)

Témámnak azért választottam a marketingkommunikációs stratégiák vizsgálatát, hiszen ez a téma számomra is érdekes, illetve a kvantitatív kutatásom eredményeit majd a jövőbeli munkám során is alkalmazni tudom, illetve az eredményekhez mérten javaslatokat tudok tenni a vezetőség, vagy a marketing ügynökség felé. A vállalat az elmúlt két év során óriási növekedésen ment keresztül, számos rendelőt és műtőt nyitott, vidéki magánkórházakat vásárolt fel, ami jelentősszámú új kollégát is jelent és nagyobb országos lefedettséget is. A vállalat marketing szempontból foglalkozik B2B és B2C  értékesítéssel, illetve marketingkommunikációs eszközök tekintetében használ ATL és BTL  eszközöket is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 3D nyomtatás, egészségügy, kommunikáció, kommunikációs eszközök, marketing, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:31
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet