Szalai-Varga Vivien (2023) A marketingkommunikációs eszközök hatékonyságának vizsgálata egy magánegészségügyi vállalkozás esetében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
ZÁRÓDOLGOZAT-Szalai-Varga Vivien_.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
SZD.SzalaiVargaVivien.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (420kB) |
|
PDF
biralati-szempontok-kulso-biralo Szalai Varga Vivien.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (231kB) |
Absztrakt (kivonat)
Témámnak azért választottam a marketingkommunikációs stratégiák vizsgálatát, hiszen ez a téma számomra is érdekes, illetve a kvantitatív kutatásom eredményeit majd a jövőbeli munkám során is alkalmazni tudom, illetve az eredményekhez mérten javaslatokat tudok tenni a vezetőség, vagy a marketing ügynökség felé. A vállalat az elmúlt két év során óriási növekedésen ment keresztül, számos rendelőt és műtőt nyitott, vidéki magánkórházakat vásárolt fel, ami jelentősszámú új kollégát is jelent és nagyobb országos lefedettséget is. A vállalat marketing szempontból foglalkozik B2B és B2C értékesítéssel, illetve marketingkommunikációs eszközök tekintetében használ ATL és BTL eszközöket is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 3D nyomtatás, egészségügy, kommunikáció, kommunikációs eszközök, marketing, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:31 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |