Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra

Kis Mónika Viktória (2023) Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kis Mónika Viktória-SZAKDOLGOZAT-A0EGS8.pdf] PDF
Kis Mónika Viktória-SZAKDOLGOZAT-A0EGS8.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (646kB)
[thumbnail of SZD.Kis.Monika.pdf] PDF
SZD.Kis.Monika.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (417kB)
[thumbnail of Külső bírálati értékelés- Kis Mónika Viktória.pdf] PDF
Külső bírálati értékelés- Kis Mónika Viktória.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (411kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Szakdolgozatom témája az influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra, azon belül a közösségi platformok például YouTube, Facebook és Instagram véleményvezérek meghatározó szerepe napjainkban. </p> <p>Manapság a mindennapok elengedhetetlen része valamely online felület böngészése, mely egy aktív jelenlétet eredményez a fogyasztók részéről. Kutatásomban ismertetem az influencer szó meghatározását, illetve vizsgálom, hogy milyen eszközökkel lehet elérni a fogyasztói rétegnél a kívánt célt, ezen kívül a reklámok zavaró hatásait mutatom be.</p> <p>A témaválasztásom során különböző szempontokat vettem figyelembe. Végül az influencer marketing témáját választottam, mivel az napjainkban egyre relevánsabbá válik, meghatározott szerepet töltenek be az influencerek és az általuk reklámozott termékek értékesítése. Úgy gondolom a vírushelyzet teljesen átformálta az életünket a mai napig. Az internet rengeteg embernek megtudja könnyíteni a mindennapi életét, hiszen sok ember a munkáját is otthonról végzi, a home-office lehetősége miatt. A pandémia az oktatás rendszerét is drasztikusan átformálta, elsőszőr teljes mértékben online lehetett teljesíteni a vizsgákat, majd kialakult az úgynevezett hybrid oktatás, melyet az egyetemek a mai napig előszeretettel alkalmaznak. Véleményem szerint az emberek nagy része jelentős időt tölt a közösségi média-felületek böngészésével és a platformokon megjelenő reklámok nagyban befolyásolják a vásárlási döntéseiket.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Pólya Éva
Belső
főiskolai docens; Marketing Tanszék; KKK
Szabó-Jakab Boglárka
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: direkt marketing, fogyasztói ár, fogyasztói magatartás, fogyasztói modell, influencer marketing, magatartásformák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:31
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet