Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra

Kis Mónika Viktória (2023) Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kis Mónika Viktória-SZAKDOLGOZAT-A0EGS8.pdf] PDF
Kis Mónika Viktória-SZAKDOLGOZAT-A0EGS8.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (646kB)
[thumbnail of SZD.Kis.Monika.pdf] PDF
SZD.Kis.Monika.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (417kB)
[thumbnail of Külső bírálati értékelés- Kis Mónika Viktória.pdf] PDF
Külső bírálati értékelés- Kis Mónika Viktória.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (411kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája az influencermarketing hatása a fogyasztói magatartásra, azon belül a közösségi platformokpéldául YouTube, Facebook és Instagram véleményvezérek meghatározó szerepenapjainkban. Manapság a mindennapok elengedhetetlenrésze valamely online felület böngészése, mely egy aktív jelenlétet eredményeza fogyasztók részéről. Kutatásomban ismertetem az influencer szómeghatározását, illetve vizsgálom, hogy milyen eszközökkel lehet elérni afogyasztói rétegnél a kívánt célt, ezen kívül a reklámok zavaró hatásaitmutatom be.A témaválasztásom során különbözőszempontokat vettem figyelembe. Végül az influencer marketing témájátválasztottam, mivel az napjainkban egyre relevánsabbá válik, meghatározottszerepet töltenek be az influencerek és az általuk reklámozott termékekértékesítése. Úgy gondolom a vírushelyzet teljesen átformálta az életünket amai napig. Az internet rengeteg embernek megtudja könnyíteni a mindennapiéletét, hiszen sok ember a munkáját is otthonról végzi, a home-officelehetősége miatt. A pandémia az oktatás rendszerét is drasztikusan átformálta,elsőszőr teljes mértékben online lehetett teljesíteni a vizsgákat, majdkialakult az úgynevezett hybrid oktatás, melyet az egyetemek a mai napigelőszeretettel alkalmaznak. Véleményem szerint az emberek nagy része jelentősidőt tölt a közösségi média-felületek böngészésével és a platformokon megjelenőreklámok nagyban befolyásolják a vásárlási döntéseiket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: direkt marketing, fogyasztói ár, fogyasztói magatartás, fogyasztói modell, influencer marketing, magatartásformák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:31
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet