Magyarországi hűségprogramok marketingstratégiája

Urbán Petra (2023) Magyarországi hűségprogramok marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Magyarországi_Husegprogramok_marketingstrategiaja_Urban_Petra_RT2J3K.pdf] PDF
Magyarországi_Husegprogramok_marketingstrategiaja_Urban_Petra_RT2J3K.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bírálat - Urbán Petra.pdf] PDF
Bírálat - Urbán Petra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (101kB)
[thumbnail of Urbán Petra.pdf] PDF
Urbán Petra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja a Hűségprogramok bemutatása Magyarországon, egyes területeken lévők összehasonlítása, valamint a Raiffeisen Bank Zrt. Hűségprogram marketingstratégájának vizsgálata. Dolgozatomban kifejtem a lojalitás meghatározását, marketing mixen keresztül a hűségprogramok célját, és a vásárlók döntésképét. Bemutatásra kerülnek még a hűségprogramok fajtái, előnyei, hátrányai és veszélyei. Kvantitatív kutatás segítségével készítettem elemzést.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: bankok, hűségprogram, lojalitás, lojalitásprogram, márkahűség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:30
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet