Urbán Petra (2023) Magyarországi hűségprogramok marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Magyarországi_Husegprogramok_marketingstrategiaja_Urban_Petra_RT2J3K.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálat - Urbán Petra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (101kB) |
|
PDF
Urbán Petra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja a Hűségprogramok bemutatása Magyarországon, egyes területeken lévők összehasonlítása, valamint a Raiffeisen Bank Zrt. Hűségprogram marketingstratégájának vizsgálata. Dolgozatomban kifejtem a lojalitás meghatározását, marketing mixen keresztül a hűségprogramok célját, és a vásárlók döntésképét. Bemutatásra kerülnek még a hűségprogramok fajtái, előnyei, hátrányai és veszélyei. Kvantitatív kutatás segítségével készítettem elemzést.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bankok, hűségprogram, lojalitás, lojalitásprogram, márkahűség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:30 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |