Somogyvári Odetta (2023) Az ingatlanmarketing pszichológiája, és az okosotthonok elterjedése. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
1BGE záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálati lap_Somogyvári Odetta UL2LYJ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (236kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>A lakásvásárlás az egész világot érintő, globális kérdés. Több száz ingatlan iroda van jelen a piacon, több millió bejegyzett ingatlan ügynökkel, igy nagyon fontos hogy naprakészek legyünk, illetve egy jól működő marketingstratégiát kell létrehozni, és meg kell értelni a marketingpszichológiát. Ingatlanos szemmel fontos tudomást venni arról, hogy a leadgenerálás hatékony marketinggel kezdődik. A honlap, a szakértelem, a Social Media mind nagy szerepet játszik benne. Így a dolgozatban lépésről lépére összegyűjtöttem a legfontosabb ingatlanmarketing lépéseket, hogy az ingatlanpiacon a lehető legyorsabban, és legegyszerűbb módon tudjon végbe menni az üzletzárás. Ha jó ingatlanosok szeretnénk lenni, fontos tisztában lenni az adott ország ingatlanpiaci helyzetével. Magyarországon az elmúlt években több változás is végbe ment, illetve az árak alakulása és a célcsoport is változott. Fontos elkülöníteni a fővárost, és a nagyvárosokat a kisebb városokkal, és falvakkal, teljesen mások az árak, és a célközönség. Ma már ha ingatlanvásárlásról beszélünk, szem elött kell tartani, az okos otthon technológiát. A gyakorlatom során a Duna House cégcsoport ingatlanügynökségénél dolgoztam, ahol többek között a legjobban az keltette fel a figyelmemet, hogy miként lehet valaki jó ingatlanközvetítő. Milyen lépések vannak, amit érdemes betartani, mit érdemes figyelembe venni, illetve pszichológiai szemmel is nagyon érdekes, hogy miként döntenek a vásárlók, egy-egy adott ingatlan mellett. Manapság már több lakóparki lakás, illetve újépítésű lakás okosotthon technológiával van felszerelve, ami egyfajta luxus életmódot nyújt. Ma már szinte bárkinek elérhető az okos otthon technika, könnyen beszerezhető, és nagy kényelmet nyújt az emberek számára. Primer kutatást végeztem, hogy megvizsgáljam, melyik a legfőbb célcsoport az okosotthon beruházásokkal kapcsolatban, illetve elemzést végeztem a hatékonyágáról. Az okosotthon piac Magyarországon még újnak tekinthető, ezért is fontos számomra, hogy pontosan ki a célcsoport, és mennyire keresett. A dolgozatomban kitekintettem Európa ingatlanpiaci helyzetére, és következtetéseket vontam le, hogy mennyire elterjedtek az okosotthon technológia. A dolgozatomban Mikro-és Mikrokörnyezeti elemzést végzek a Duna Hause-al kapcsolatban, illetve összehasonlítom a legnagyobb versenytársával az Otthon Centrummal.A dolgozatom átfogó képet alkot Magyarország ingatlanmarketing stratégiájáról, és magába foglalja az okosotthon technológia utáni keresletet, illetve a kínálatot is.</p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | adatkezelés, business law, business marketing, globális marketing, ingatlan |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:30 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |