Boboo Budapest digitális marketing stratégiája

Kowalski Boglárka (2023) Boboo Budapest digitális marketing stratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat-Boboo-Budapest-Digitális-Stratégia (1).pdf] PDF
Szakdolgozat-Boboo-Budapest-Digitális-Stratégia (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-1.pdf] PDF
nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-1.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (319kB)
[thumbnail of Kowalski Boglárka bírálat 2023.pdf] PDF
Kowalski Boglárka bírálat 2023.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (475kB)
[thumbnail of Kowalski Boglárka külső bírálat.pdf] PDF
Kowalski Boglárka külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (45kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>A szakdolgozatom témája a Boboo Budapest nevű magyar fesztivál ruhavállalkozás digitális marketing stratégiájának megalkotása, és ami a téma inspirációját illeti és -az idézet is azt sugallja, hogy a startup sikeréhez szükség van a szenvedélyre, amely az ötlet mögött áll, valamint a kitartásra, hogy az úton felmerülő nehézségeket legyőzzük. Marc Benioff, a Salesforce alapítója és vezérigazgatója több mint 20 éve vezeti sikerrel a világ egyik legnagyobb CRM (customer relationship management) szoftvercégét, és a vállalkozói siker kulcsát a szenvedélyben és a kitartásban látja. Az idézetében hangsúlyozza, hogy azok érik el a legnagyobb sikereket, akik képesek túljutni az akadályokon és a nehézségeken, mert olyan szenvedélyt éreznek az ötletük iránt, amely motiválja őket. Ebben az idézetben megfogalmazott gondolatok is motiválnak a vállalkozásépítést illetően nap mint nap, és arra bátorítanak, hogy a Boboo Budapest startup vállalkozás digitális marketing stratégiájának kidolgozása során tartsam szem előtt a szenvedély és a kitartás fontosságát.</p> <p>Vajon van kereslet a fesztivál orientált ruhákra? Van piaca az elképzelésünknek, ha igen mekkora? Hogyan épül fel egy magyar brand a nulláról indulva? Vannak-e startup specifikus digitális marketing eszközök, és ha igen, melyek ezek, amelyekkel a leghatékonyabban tudunk dolgozni és hosszútávon kifizetődő? Szakdolgozatom célja e területben való kutatás és az eredmények feltárása. A kutatás közben a hazai piacra koncentráltam – a mélyinterjúkat is hazai ruhamárka alapítókkal/ kreatív marketing szakemberekkel végeztem el, akik segítettek feltárni a marketing és márka közötti rejtelmeket.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács Ildikó
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK
Szabó Bálint
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális felületek, kommunikáció, marketingkommunikáció, piackutatás, stratégiai kommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:30
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet