Kowalski Boglárka (2023) Boboo Budapest digitális marketing stratégiája. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat-Boboo-Budapest-Digitális-Stratégia (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (319kB) |
|
PDF
Kowalski Boglárka bírálat 2023.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (475kB) |
|
PDF
Kowalski Boglárka külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (45kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>A szakdolgozatom témája a Boboo Budapest nevű magyar fesztivál ruhavállalkozás digitális marketing stratégiájának megalkotása, és ami a téma inspirációját illeti és -az idézet is azt sugallja, hogy a startup sikeréhez szükség van a szenvedélyre, amely az ötlet mögött áll, valamint a kitartásra, hogy az úton felmerülő nehézségeket legyőzzük. Marc Benioff, a Salesforce alapítója és vezérigazgatója több mint 20 éve vezeti sikerrel a világ egyik legnagyobb CRM (customer relationship management) szoftvercégét, és a vállalkozói siker kulcsát a szenvedélyben és a kitartásban látja. Az idézetében hangsúlyozza, hogy azok érik el a legnagyobb sikereket, akik képesek túljutni az akadályokon és a nehézségeken, mert olyan szenvedélyt éreznek az ötletük iránt, amely motiválja őket. Ebben az idézetben megfogalmazott gondolatok is motiválnak a vállalkozásépítést illetően nap mint nap, és arra bátorítanak, hogy a Boboo Budapest startup vállalkozás digitális marketing stratégiájának kidolgozása során tartsam szem előtt a szenvedély és a kitartás fontosságát.</p> <p>Vajon van kereslet a fesztivál orientált ruhákra? Van piaca az elképzelésünknek, ha igen mekkora? Hogyan épül fel egy magyar brand a nulláról indulva? Vannak-e startup specifikus digitális marketing eszközök, és ha igen, melyek ezek, amelyekkel a leghatékonyabban tudunk dolgozni és hosszútávon kifizetődő? Szakdolgozatom célja e területben való kutatás és az eredmények feltárása. A kutatás közben a hazai piacra koncentráltam – a mélyinterjúkat is hazai ruhamárka alapítókkal/ kreatív marketing szakemberekkel végeztem el, akik segítettek feltárni a marketing és márka közötti rejtelmeket.</p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális felületek, kommunikáció, marketingkommunikáció, piackutatás, stratégiai kommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:30 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |