Kowalski Boglárka (2023) Boboo Budapest digitális marketing stratégiája. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat-Boboo-Budapest-Digitális-Stratégia (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (319kB) |
|
PDF
Kowalski Boglárka bírálat 2023.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (475kB) |
|
PDF
Kowalski Boglárka külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (45kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témájaa Boboo Budapest nevű magyar fesztivál ruhavállalkozás digitális marketingstratégiájának megalkotása, és ami a téma inspirációját illeti és -az idézet isazt sugallja, hogy a startup sikeréhez szükség van a szenvedélyre, amely azötlet mögött áll, valamint a kitartásra, hogy az úton felmerülő nehézségeketlegyőzzük. Marc Benioff, a Salesforce alapítója és vezérigazgatója több mint 20éve vezeti sikerrel a világ egyik legnagyobb CRM (customer relationshipmanagement) szoftvercégét, és a vállalkozói siker kulcsát a szenvedélyben és akitartásban látja. Az idézetében hangsúlyozza, hogy azok érik el a legnagyobbsikereket, akik képesek túljutni az akadályokon és a nehézségeken, mert olyanszenvedélyt éreznek az ötletük iránt, amely motiválja őket. Ebben az idézetbenmegfogalmazott gondolatok is motiválnak a vállalkozásépítést illetően nap mintnap, és arra bátorítanak, hogy a Boboo Budapest startup vállalkozás digitálismarketing stratégiájának kidolgozása során tartsam szem előtt a szenvedély és akitartás fontosságát.Vajon van kereslet afesztivál orientált ruhákra? Van piaca az elképzelésünknek, ha igen mekkora?Hogyan épül fel egy magyar brand a nulláról indulva? Vannak-e startupspecifikus digitális marketing eszközök, és ha igen, melyek ezek, amelyekkel aleghatékonyabban tudunk dolgozni és hosszútávon kifizetődő? Szakdolgozatomcélja e területben való kutatás és az eredmények feltárása. A kutatás közben ahazai piacra koncentráltam – a mélyinterjúkat is hazai ruhamárka alapítókkal/kreatív marketing szakemberekkel végeztem el, akik segítettek feltárni amarketing és márka közötti rejtelmeket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális felületek, kommunikáció, marketingkommunikáció, piackutatás, stratégiai kommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:30 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |