Közösségi média marketing jelene és jövője Magyarországon

Simon Eszter (2023) Közösségi média marketing jelene és jövője Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT beadás.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT beadás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of 20230508111334267.pdf] PDF
20230508111334267.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (25kB)
[thumbnail of SimonEszterbirálat.pdf] PDF
SimonEszterbirálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (147kB)
[thumbnail of Bírálat Simon Eszter.pdf] PDF
Bírálat Simon Eszter.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (426kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Az elméleti kutatásaim és a végzett kvantitatív kutatásom eredményei egyértelműen azt mutatják, hogy a social media marketing jelentős szerepet játszik a vállalkozások életében. A közösségi média lehetővé teszi a személyre szabott kommunikációt az ügyfelekkel, és hatékonyan segít a potenciális vevők célzott elérésében. A közösségi média platformok az értékesítés, ügyfélszolgálat, a termék- és szolgáltatásnépszerűsítés, és az ügyfél-elégedettség növelése területén is nagy segítséget jelentenek a vállalkozásoknak. A közösségi média marketing alkalmazása lehetővé teszi, hogy a vállalkozások szorosabb kapcsolatot alakítsanak ki az ügyfelekkel, ami hosszú távon növelheti a vállalkozások bevételét és hírnevét.</p> <p>Az influencerek fontos szerepet játszanak a közösségi média marketingben, mivel képesek hatalmas követői táborukkal elérni az ügyfeleket, és hatékonyan reklámozni a termékeket vagy szolgáltatásokat. Az influencer marketing megfelelő használata növelheti a márkahűséget és javíthatja a vállalkozások hírnevét. A vásárlási döntések befolyásoló tényezői közé tartozik az ár, az értékelések, az ismerősök ajánlásai és az influencerek. Az ügyfelek gyakran vizsgálják meg ezeket az információkat a vásárlás előtt, és fontos szerepet játszanak a döntéshozatalban.</p> Összességében, a közösségi média továbbra is fontos szerepet játszik az emberek mindennapi életében, és a platformok fejlődése a jövőben is folytatódni fog. A vállalkozásoknak meg kell tanulniuk használni ezeket az eszközöket hatékonyan a célközönség elérésére és a vásárlói döntések befolyásolására. Azt is fontos megjegyezni, hogy a közösségi média trendjei gyorsan változnak, ezért a vállalkozásoknak rugalmasnak kell lenniük és időben követni a változásokat.<br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kocsik-Bogár Anita
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szabó Edit
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, internetmarketing, közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:30
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet