Közösségi média marketing jelene és jövője Magyarországon

Simon Eszter (2023) Közösségi média marketing jelene és jövője Magyarországon. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT beadás.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT beadás.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)
[thumbnail of 20230508111334267.pdf] PDF
20230508111334267.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (25kB)
[thumbnail of SimonEszterbirálat.pdf] PDF
SimonEszterbirálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (147kB)
[thumbnail of Bírálat Simon Eszter.pdf] PDF
Bírálat Simon Eszter.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (426kB)

Abstract

Azelméleti kutatásaim és a végzett kvantitatív kutatásom eredményei egyértelműenazt mutatják, hogy a social media marketing jelentős szerepet játszik avállalkozások életében. A közösségi média lehetővé teszi a személyre szabottkommunikációt az ügyfelekkel, és hatékonyan segít a potenciális vevők célzottelérésében. A közösségi média platformok az értékesítés, ügyfélszolgálat, atermék- és szolgáltatásnépszerűsítés, és az ügyfél-elégedettség növeléseterületén is nagy segítséget jelentenek a vállalkozásoknak. A közösségi médiamarketing alkalmazása lehetővé teszi, hogy a vállalkozások szorosabbkapcsolatot alakítsanak ki az ügyfelekkel, ami hosszú távon növelheti avállalkozások bevételét és hírnevét.Azinfluencerek fontos szerepet játszanak a közösségi média marketingben, mivelképesek hatalmas követői táborukkal elérni az ügyfeleket, és hatékonyanreklámozni a termékeket vagy szolgáltatásokat. Az influencer marketingmegfelelő használata növelheti a márkahűséget és javíthatja a vállalkozásokhírnevét. A vásárlási döntések befolyásoló tényezői közé tartozik az ár, azértékelések, az ismerősök ajánlásai és az influencerek. Az ügyfelek gyakranvizsgálják meg ezeket az információkat a vásárlás előtt, és fontos szerepetjátszanak a döntéshozatalban.Összességében, aközösségi média továbbra is fontos szerepet játszik az emberek mindennapiéletében, és a platformok fejlődése a jövőben is folytatódni fog. Avállalkozásoknak meg kell tanulniuk használni ezeket az eszközöket hatékonyan acélközönség elérésére és a vásárlói döntések befolyásolására. Azt is fontosmegjegyezni, hogy a közösségi média trendjei gyorsan változnak, ezért avállalkozásoknak rugalmasnak kell lenniük és időben követni a változásokat.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: 7P modell, internetmarketing, közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: User Archive
Depositing User: User Archive
Date Deposited: 2023. Sep. 07. 14:30
Last Modified: 2023. Sep. 07. 14:30

Actions (login required)

View Item View Item