Simon Eszter (2023) Közösségi média marketing jelene és jövője Magyarországon. Faculty of International Management and Business.
![]() |
PDF
SZAKDOLGOZAT beadás.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
![]() |
PDF
20230508111334267.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (25kB) |
![]() |
PDF
SimonEszterbirálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (147kB) |
![]() |
PDF
Bírálat Simon Eszter.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (426kB) |
Abstract
Azelméleti kutatásaim és a végzett kvantitatív kutatásom eredményei egyértelműenazt mutatják, hogy a social media marketing jelentős szerepet játszik avállalkozások életében. A közösségi média lehetővé teszi a személyre szabottkommunikációt az ügyfelekkel, és hatékonyan segít a potenciális vevők célzottelérésében. A közösségi média platformok az értékesítés, ügyfélszolgálat, atermék- és szolgáltatásnépszerűsítés, és az ügyfél-elégedettség növeléseterületén is nagy segítséget jelentenek a vállalkozásoknak. A közösségi médiamarketing alkalmazása lehetővé teszi, hogy a vállalkozások szorosabbkapcsolatot alakítsanak ki az ügyfelekkel, ami hosszú távon növelheti avállalkozások bevételét és hírnevét.Azinfluencerek fontos szerepet játszanak a közösségi média marketingben, mivelképesek hatalmas követői táborukkal elérni az ügyfeleket, és hatékonyanreklámozni a termékeket vagy szolgáltatásokat. Az influencer marketingmegfelelő használata növelheti a márkahűséget és javíthatja a vállalkozásokhírnevét. A vásárlási döntések befolyásoló tényezői közé tartozik az ár, azértékelések, az ismerősök ajánlásai és az influencerek. Az ügyfelek gyakranvizsgálják meg ezeket az információkat a vásárlás előtt, és fontos szerepetjátszanak a döntéshozatalban.Összességében, aközösségi média továbbra is fontos szerepet játszik az emberek mindennapiéletében, és a platformok fejlődése a jövőben is folytatódni fog. Avállalkozásoknak meg kell tanulniuk használni ezeket az eszközöket hatékonyan acélközönség elérésére és a vásárlói döntések befolyásolására. Azt is fontosmegjegyezni, hogy a közösségi média trendjei gyorsan változnak, ezért avállalkozásoknak rugalmasnak kell lenniük és időben követni a változásokat.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | 7P modell, internetmarketing, közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing |
SWORD Depositor: | User Archive |
Depositing User: | User Archive |
Date Deposited: | 2023. Sep. 07. 14:30 |
Last Modified: | 2023. Sep. 07. 14:30 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |