Az Alpha Zoo Kft. online marketingkommunikációs tevékenysége és elemzése

Jámbor Noémi (2023) Az Alpha Zoo Kft. online marketingkommunikációs tevékenysége és elemzése. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Jámbor Noémi_záródolgozat.pdf] PDF
Jámbor Noémi_záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Jámbor Noémi.pdf] PDF
Jámbor Noémi.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (215kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>„A jó marketing nem a véletlen műve, hanem a legkorszerűbb eszközöket és technikákat használó alapos tervezés és végrehajtás eredménye. Egyszerre művészet és tudomány, hiszen a marketingszakemberek a XXI. századi marketingkörnyezet mélyreható változásai közepette kreatív, új megoldásokat keresnek a gyakran összetett kihívásokra.” (mersz.hu)</p> <p>Az online marketing manapság egyre nagyobb térhódításnak örvend, amely párhuzamosan fejlődik a világ változásával. A mai vállalkozások számára elengedhetetlen az online jelenlét, hiszen a mai fogyasztói társadalom leginkább az interneten keresi egy adott problémára a megoldást. Személyes véleményem szerint a marketing jövője a világhálón jelenlévő platformok, hiszen a fogyasztók igénylik a fejlesztéseket, illetve egyre fontosabb a kényelem. </p> <p>Záródolgozatomban az AlphaZoo Kft franchise hálózat online marketing tevékenységét szeretném bemutatni, hiszen gyakorlati időm alatt számos olyan feladatot láttam el, amivel hozzájárultam a cég sikeres online marketing tevékenységeihez. Dolgozatom során azokat az eszközöket fogom bemutatni, amelyeket nap mint nap is alkalmaztam a gyakorlati munkám során. </p> <p>A dolgozat során a szakirodalmi áttekintésben ismertetni fogom a főbb marketing és online marketing fogalmakat, tudnivalókat és eszközöket. Ezt követi a marketing különböző területeinek bemutatása. Többek között szót ejtek még a t-marketer fogalmáról is, amit az online marketing szakembereknek kötelező ismerni. Továbbá ismertetem a legfontosabb mérési mutatókat is, hiszen csak akkor lehet növekedést generálni, ha folyamatos méréssel nyomon követjük cselekvéseink sikerességét. Mindezek mellett szót ejtek még a Buyer Personáról is. Ezeknek az eszközöknek az ismerete elengedhetetlen, ha kiváló online marketing szakemberekké szeretnénk válni.</p> <p>Az egyetemi tanulmányaim alatt rájöttem, hogy a marketingkommunikációs csatornákon belül az online kommunikációs csatornák állnak hozzám a legközelebb. A gyakorlati időm alatt pedig konkrétan „kinyílt előttem a világ”, hiszen számos olyan innovatív programmal ismerkedhettem meg, amiket eddig még nem ismertem.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Dr. Rimóczi Csilla
Belső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, elektronikus vásárlás - online vásárlás, marketingkommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:30
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet