Jámbor Noémi (2023) Az Alpha Zoo Kft. online marketingkommunikációs tevékenysége és elemzése. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Jámbor Noémi_záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Jámbor Noémi.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (215kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>„A jó marketing nem a véletlen műve, hanem a legkorszerűbb eszközöket és technikákat használó alapos tervezés és végrehajtás eredménye. Egyszerre művészet és tudomány, hiszen a marketingszakemberek a XXI. századi marketingkörnyezet mélyreható változásai közepette kreatív, új megoldásokat keresnek a gyakran összetett kihívásokra.” (mersz.hu)</p> <p>Az online marketing manapság egyre nagyobb térhódításnak örvend, amely párhuzamosan fejlődik a világ változásával. A mai vállalkozások számára elengedhetetlen az online jelenlét, hiszen a mai fogyasztói társadalom leginkább az interneten keresi egy adott problémára a megoldást. Személyes véleményem szerint a marketing jövője a világhálón jelenlévő platformok, hiszen a fogyasztók igénylik a fejlesztéseket, illetve egyre fontosabb a kényelem. </p> <p>Záródolgozatomban az AlphaZoo Kft franchise hálózat online marketing tevékenységét szeretném bemutatni, hiszen gyakorlati időm alatt számos olyan feladatot láttam el, amivel hozzájárultam a cég sikeres online marketing tevékenységeihez. Dolgozatom során azokat az eszközöket fogom bemutatni, amelyeket nap mint nap is alkalmaztam a gyakorlati munkám során. </p> <p>A dolgozat során a szakirodalmi áttekintésben ismertetni fogom a főbb marketing és online marketing fogalmakat, tudnivalókat és eszközöket. Ezt követi a marketing különböző területeinek bemutatása. Többek között szót ejtek még a t-marketer fogalmáról is, amit az online marketing szakembereknek kötelező ismerni. Továbbá ismertetem a legfontosabb mérési mutatókat is, hiszen csak akkor lehet növekedést generálni, ha folyamatos méréssel nyomon követjük cselekvéseink sikerességét. Mindezek mellett szót ejtek még a Buyer Personáról is. Ezeknek az eszközöknek az ismerete elengedhetetlen, ha kiváló online marketing szakemberekké szeretnénk válni.</p> <p>Az egyetemi tanulmányaim alatt rájöttem, hogy a marketingkommunikációs csatornákon belül az online kommunikációs csatornák állnak hozzám a legközelebb. A gyakorlati időm alatt pedig konkrétan „kinyílt előttem a világ”, hiszen számos olyan innovatív programmal ismerkedhettem meg, amiket eddig még nem ismertem.</p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, elektronikus vásárlás - online vásárlás, marketingkommunikáció, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:30 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |