Jámbor Noémi (2023) Az Alpha Zoo Kft. online marketingkommunikációs tevékenysége és elemzése. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Jámbor Noémi_záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Jámbor Noémi.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (215kB) |
Absztrakt (kivonat)
„Ajó marketing nem a véletlen műve, hanem a legkorszerűbb eszközöket éstechnikákat használó alapos tervezés és végrehajtás eredménye. Egyszerreművészet és tudomány, hiszen a marketingszakemberek a XXI. századimarketingkörnyezet mélyreható változásai közepette kreatív, új megoldásokatkeresnek a gyakran összetett kihívásokra.” (mersz.hu)Azonline marketing manapság egyre nagyobb térhódításnak örvend, amelypárhuzamosan fejlődik a világ változásával. A mai vállalkozások számáraelengedhetetlen az online jelenlét, hiszen a mai fogyasztói társadalomleginkább az interneten keresi egy adott problémára a megoldást. Személyesvéleményem szerint a marketing jövője a világhálón jelenlévő platformok, hiszena fogyasztók igénylik a fejlesztéseket, illetve egyre fontosabb a kényelem. Záródolgozatombanaz AlphaZoo Kft franchise hálózat online marketing tevékenységét szeretnémbemutatni, hiszen gyakorlati időm alatt számos olyan feladatot láttam el,amivel hozzájárultam a cég sikeres online marketing tevékenységeihez.Dolgozatom során azokat az eszközöket fogom bemutatni, amelyeket nap mint nap isalkalmaztam a gyakorlati munkám során. Adolgozat során a szakirodalmi áttekintésben ismertetni fogom a főbb marketingés online marketing fogalmakat, tudnivalókat és eszközöket. Ezt követi amarketing különböző területeinek bemutatása. Többek között szót ejtek még a t-marketerfogalmáról is, amit az online marketing szakembereknek kötelező ismerni. Továbbáismertetem a legfontosabb mérési mutatókat is, hiszen csak akkor lehet növekedéstgenerálni, ha folyamatos méréssel nyomon követjük cselekvéseink sikerességét. Mindezekmellett szót ejtek még a Buyer Personáról is. Ezeknek az eszközöknek azismerete elengedhetetlen, ha kiváló online marketing szakemberekké szeretnénkválni.Azegyetemi tanulmányaim alatt rájöttem, hogy a marketingkommunikációs csatornákonbelül az online kommunikációs csatornák állnak hozzám a legközelebb. A gyakorlatiidőm alatt pedig konkrétan „kinyílt előttem a világ”, hiszen számos olyaninnovatív programmal ismerkedhettem meg, amiket eddig még nem ismertem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, elektronikus vásárlás - online vásárlás, marketingkommunikáció, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:30 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |