Az Alpha Zoo Kft. online marketingkommunikációs tevékenysége és elemzése

Jámbor Noémi (2023) Az Alpha Zoo Kft. online marketingkommunikációs tevékenysége és elemzése. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Jámbor Noémi_záródolgozat.pdf] PDF
Jámbor Noémi_záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Jámbor Noémi.pdf] PDF
Jámbor Noémi.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (215kB)

Absztrakt (kivonat)

„Ajó marketing nem a véletlen műve, hanem a legkorszerűbb eszközöket éstechnikákat használó alapos tervezés és végrehajtás eredménye. Egyszerreművészet és tudomány, hiszen a marketingszakemberek a XXI. századimarketingkörnyezet mélyreható változásai közepette kreatív, új megoldásokatkeresnek a gyakran összetett kihívásokra.” (mersz.hu)Azonline marketing manapság egyre nagyobb térhódításnak örvend, amelypárhuzamosan fejlődik a világ változásával. A mai vállalkozások számáraelengedhetetlen az online jelenlét, hiszen a mai fogyasztói társadalomleginkább az interneten keresi egy adott problémára a megoldást. Személyesvéleményem szerint a marketing jövője a világhálón jelenlévő platformok, hiszena fogyasztók igénylik a fejlesztéseket, illetve egyre fontosabb a kényelem. Záródolgozatombanaz AlphaZoo Kft franchise hálózat online marketing tevékenységét szeretnémbemutatni, hiszen gyakorlati időm alatt számos olyan feladatot láttam el,amivel hozzájárultam a cég sikeres online marketing tevékenységeihez.Dolgozatom során azokat az eszközöket fogom bemutatni, amelyeket nap mint nap isalkalmaztam a gyakorlati munkám során. Adolgozat során a szakirodalmi áttekintésben ismertetni fogom a főbb marketingés online marketing fogalmakat, tudnivalókat és eszközöket. Ezt követi amarketing különböző területeinek bemutatása. Többek között szót ejtek még a t-marketerfogalmáról is, amit az online marketing szakembereknek kötelező ismerni. Továbbáismertetem a legfontosabb mérési mutatókat is, hiszen csak akkor lehet növekedéstgenerálni, ha folyamatos méréssel nyomon követjük cselekvéseink sikerességét. Mindezekmellett szót ejtek még a Buyer Personáról is. Ezeknek az eszközöknek azismerete elengedhetetlen, ha kiváló online marketing szakemberekké szeretnénkválni.Azegyetemi tanulmányaim alatt rájöttem, hogy a marketingkommunikációs csatornákonbelül az online kommunikációs csatornák állnak hozzám a legközelebb. A gyakorlatiidőm alatt pedig konkrétan „kinyílt előttem a világ”, hiszen számos olyaninnovatív programmal ismerkedhettem meg, amiket eddig még nem ismertem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, elektronikus vásárlás - online vásárlás, marketingkommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:30
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet