A közösségi médiában megjelenő reklámok hatása a fogyasztóra

Sidó-Tahin Sarolta (2023) A közösségi médiában megjelenő reklámok hatása a fogyasztóra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (999kB)
[thumbnail of Sidó-Tahin Sarolta.pdf] PDF
Sidó-Tahin Sarolta.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (111kB)
[thumbnail of SZD.SidoTahinSarolta.pdf] PDF
SZD.SidoTahinSarolta.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (421kB)

Absztrakt (kivonat)

A mai modern digitális korban a közösségi médiában történő reklámozás a marketing szerves részévé vált. A több milliárd aktív felhasználót számláló különböző közösségi média oldalak teret adtak a vállalatoknak, hogy felhasználják, mint egy új, kulcsfontosságú marketingkommunikációs csatorna a potenciális fogyasztók eléréséhez. (Csordás–Markos-Kujbus–Gáti, 2013)Szakdolgozatomban tanulmányozom a közösségi médiában megjelenő reklámok és marketing eszközök fogyasztókra gyakorolt hatását, megvizsgálva annak negatívumait és pozitívumait egyaránt. Áttekintem a fogyasztók és a márka kapcsolatát és azt, hogy azt a közösségi média hogyan változtatta meg. Megvizsgálom a fogyasztók reklámokhoz való hozzáállását, attitűdjeit. Szó lesz többek között a közösségi média marketing megjelenéséről és trendjeiről a vállalatok számára, illetve a különböző hirdetési típusokról is.Szakdolgozatomban a közösségi média marketinghez és az ott megjelenő reklámokhoz kapcsolódó kulcsfontosságú fogalmak megismerése után választ szeretnék kapni kutatásom fő kérdésére, miszerint hogyan hatnak a közösségi médiában megjelenő reklámok a fogyasztókra.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fizetett reklámok, közösségi média, közösségi média marketing, online marketing, tartalom marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:30
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet