Vámosi Tétisz (2023) Tom Market marketingkommunikációs tevékenysége és fejlesztési lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.
PDF
vamosi_tetisz_LWAPSP_szakdolgozat_2023.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (375kB) |
|
PDF
SZD.VamosiTetisz.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (422kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom olyan céllal jött létre, hogy a Tom Market marketingkommunikációs tevékenységét vizsgáljam, illetve hogy felmérjem a franchise rendszerben működő kisbolt hálózat vásárlóinak megítéléseit azzal kapcsolatban, hogy milyen marketingkommunikációs eszközök befolyásolják őket vásárlásaik során. Ezek alapján pedig további célom volt, hogy következtetések levonásával javaslatot tegyek arra, hogy még mivel és hogyan lehetne ezeket a tevékenységeket fejlesztenie a Tom Market Kft.-nek, azon belül is a nagydorogi üzletükre koncentrálva.A Tom Marketet azért választottam, mert a kisbolt hálózat folyamatos növekedésnek és bővülésnek örvendhet, lakóhelyemen és környékén is több üzletük található és rendszeres vásárló vagyok, továbbá lehetőségem volt többször is segíteni a nagydorogi boltban.A dolgozatomat a szakirodalmi áttekintéssel kezdtem, majd bemutattam a Tom Market kisbolt hálózatot, illetve annak jelenlegi marketingkommunikációs tevékenységét. Ezután elvégeztem a primer kutatást, és a válaszadók véleményét vizsgáltam azzal kapcsolatban, hogy milyen hatással vannak rájuk a reklámok, illetve milyen a megítélésük a Tom Market hirdetéseiről, majd a törzsvásárlói kártya és a nyereményjátékok kérdésére tértem ki. Mindezek után elvégeztem a kutatás eredményeinek az elemzését, illetve összefüggéseket vizsgáltam, majd a következtetéseket levonva javaslatokat tettem, amelyek hasznosak lehetnek a kisbolt számára. Dolgozatomat végezetül pedig egy összegzéssel zártam.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | direkt marketing, franchise, kiskereskedelem, marketingkommunikáció, public relations, reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:30 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |