Magyarország Kormányának „Maradj otthon!” nevű kampánya és annak hatása a járványügyi helyzetre és a magyar gazdaságra a Covid19-pandémia idején

Ladjánszki Lilla Regina (2023) Magyarország Kormányának „Maradj otthon!” nevű kampánya és annak hatása a járványügyi helyzetre és a magyar gazdaságra a Covid19-pandémia idején. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Ladjánszki Lilla Regina.pdf] PDF
Szakdolgozat Ladjánszki Lilla Regina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes_LaL_KBD.pdf] PDF
biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes_LaL_KBD.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (310kB)
[thumbnail of Ladjánzsky_külsőbírálat.pdf] PDF
Ladjánzsky_külsőbírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (44kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;">Szakdolgozatom célja, hogy megvizsgáljam a magyar kormány koronavírus-járvánnyal kapcsolatos intézkedéseit, kampányait, összehasonlítsam a „Maradj otthon!” és a „Ne maradj otthon!” kampányokat, valamint mindezek gazdaságra gyakorolt hatásait. A Covid19-járvány a 2020-as évek legmeghatározóbb történése, hiszen a pandémia akarva vagy akaratlanul is, de hatással volt az emberi kapcsolatokra, az utazási és a higiéniai szokásokra, az anyagi biztonságra és a lelki egészségre. A járvány alapjaiban rengette meg korábbi biztonságérzetünket, a korábbi kiszámítható életünket felváltotta a bizonytalanság. A járványügyi intézkedések, korlátozások mindannyiunkban más-más érzéseket váltottak ki: egyeseknek a járvány első szakaszában egyáltalán nem ítélték meg súlyosnak a helyzetet, másokat tovább aggasztották a szigorítások, és volt, akinek az otthonmaradás biztonságot adott. Szakdolgozatomban azt vizsgálom, hogy a magyar kormány koronavírussal kapcsolatos kampányaira miért volt szükség, és hogy azok miként befolyásolták a magyar polgárok Covid19-hez való hozzáállását. Dolgozatomban kitérek továbbá e két kampány magyar gazdaságra gyakorolt hatására is.<br></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kékesdi-Boldog Dalma
Belső
egyetemi tanársegéd; Kommunikáció Tanszék; KKK
Dr. Szondi György
Külső
egyetemi docens; Kommunikáció Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: gazdaság, koronavírus-járvány (COVID-19), közösségi média, média, reklám, reklámkampány
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:30
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet