Mozgóképes tartalmak és a marketing kapcsolata az internetes felületen

Balázs Viktor (2023) Mozgóképes tartalmak és a marketing kapcsolata az internetes felületen. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Balázs Viktor Mozgóképes tartalmak és a marketing kapcsolata az internetes felületen hitelesített szerződéssel.pdf] PDF
Balázs Viktor Mozgóképes tartalmak és a marketing kapcsolata az internetes felületen hitelesített szerződéssel.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (940kB)
[thumbnail of Balázs Viktor.pdf] PDF
Balázs Viktor.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (222kB)
[thumbnail of Balázs Viktor_jav.pdf] PDF
Balázs Viktor_jav.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;">Az első digitális marketing eszközök a 90-es évek végén. Ebben a fejezetben azt vizsgáljuk, hogy az internet milyen lehetőségeket biztosított a korai stádiumában. Milyen hatással volt a fiatalokra, milyen marketing eszközökkel próbálták őket megfogni. Megfigyelhetjük, hogy bármilyen kereskedelmi vagy szórakoztatóipari újításról beszélünk, az innovációhoz mindig hozzátartozik az ahhoz kapcsolódó kereskedelemi és marketingkommunikációs módszerek fejlesztése is. A marketing elengedhetetlen eszköze, hogy mindig a legmodernebb technikákhoz alkalmazkodjon. A digitális marketing eszközök megjelenése az internet elindulásával egy időben van jelen a köztudatban. Megemlíthetjük azt is, hogy a korábban bolti vásárlást felváltotta az online vásárlás, ami az idő előrehaladtával elkezdett fejlődni, amely nem csak az értékesítőknek és a vásárlóknak tette sokkal egyszerűbbé és praktikusabbá az árucserét, de az e-commerce jelentősen hozzájárult a digitális marketing azon formájához, melyről ma is beszélünk. Az internet elődje korábban teljesen más funkciót töltött ki, napjainkhoz képest. Kezdetben különböző számítógépek összekötése, és a közös kommunikáció volt a cél. A 90-es években sok formabontó technológia újításról beszélhetünk, melyek megváltoztatták a világot. &nbsp;A mobiltelefonok megjelenésével egy időben kezdett el az internet is terjedni. Az internet megjelenésével a keresőrendszerek is kialakultak, mely marketingkommunikációs szempontból többszörösen hasznos volt. A 90-es évek végéről bátran beszélhetünk úgy, mint a marketingeszközök fejlődésének aranykora. E-mai a kereskedelemben. A digitális marketing történetében az e-mail megjelenése és elterjedése jelentős mérföldfő volt. &nbsp;Az e-mail nem csak az e-kereskedelmet indította be, de ismert és kevésbé ismert cégek számára ez egy új felület volt, ahol tudták a saját termékeket akár személyre szabottan specifikusan megcélzott személyek számára értékesíteni. A nyomtatott reklám az írott reklámhoz képest, ugyanis másmilyen eszközökkel dolgozik. Napjainkban nagyobb arányban van jelen a vizuális tartalom, mint az írott, azonban ez az arány más volt a korábbiakhoz képest. <br> <br> <br></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Máté Zoltán
Belső
főiskolai tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: .NET Framework, 20. század, Amerikai Egyesült Államok, közösségi média, reklám, televízió
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:30
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet