Balázs Viktor (2023) Mozgóképes tartalmak és a marketing kapcsolata az internetes felületen. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Balázs Viktor Mozgóképes tartalmak és a marketing kapcsolata az internetes felületen hitelesített szerződéssel.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (940kB) |
![]() |
PDF
Balázs Viktor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (222kB) |
![]() |
PDF
Balázs Viktor_jav.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;">Az első digitális marketing eszközök a 90-es évek végén. Ebben a fejezetben azt vizsgáljuk, hogy az internet milyen lehetőségeket biztosított a korai stádiumában. Milyen hatással volt a fiatalokra, milyen marketing eszközökkel próbálták őket megfogni. Megfigyelhetjük, hogy bármilyen kereskedelmi vagy szórakoztatóipari újításról beszélünk, az innovációhoz mindig hozzátartozik az ahhoz kapcsolódó kereskedelemi és marketingkommunikációs módszerek fejlesztése is. A marketing elengedhetetlen eszköze, hogy mindig a legmodernebb technikákhoz alkalmazkodjon. A digitális marketing eszközök megjelenése az internet elindulásával egy időben van jelen a köztudatban. Megemlíthetjük azt is, hogy a korábban bolti vásárlást felváltotta az online vásárlás, ami az idő előrehaladtával elkezdett fejlődni, amely nem csak az értékesítőknek és a vásárlóknak tette sokkal egyszerűbbé és praktikusabbá az árucserét, de az e-commerce jelentősen hozzájárult a digitális marketing azon formájához, melyről ma is beszélünk. Az internet elődje korábban teljesen más funkciót töltött ki, napjainkhoz képest. Kezdetben különböző számítógépek összekötése, és a közös kommunikáció volt a cél. A 90-es években sok formabontó technológia újításról beszélhetünk, melyek megváltoztatták a világot. A mobiltelefonok megjelenésével egy időben kezdett el az internet is terjedni. Az internet megjelenésével a keresőrendszerek is kialakultak, mely marketingkommunikációs szempontból többszörösen hasznos volt. A 90-es évek végéről bátran beszélhetünk úgy, mint a marketingeszközök fejlődésének aranykora. E-mai a kereskedelemben. A digitális marketing történetében az e-mail megjelenése és elterjedése jelentős mérföldfő volt. Az e-mail nem csak az e-kereskedelmet indította be, de ismert és kevésbé ismert cégek számára ez egy új felület volt, ahol tudták a saját termékeket akár személyre szabottan specifikusan megcélzott személyek számára értékesíteni. A nyomtatott reklám az írott reklámhoz képest, ugyanis másmilyen eszközökkel dolgozik. Napjainkban nagyobb arányban van jelen a vizuális tartalom, mint az írott, azonban ez az arány más volt a korábbiakhoz képest. <br> <br> <br></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | .NET Framework, 20. század, Amerikai Egyesült Államok, közösségi média, reklám, televízió |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:30 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:30 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |