Mozgóképes tartalmak és a marketing kapcsolata az internetes felületen

Balázs Viktor (2023) Mozgóképes tartalmak és a marketing kapcsolata az internetes felületen. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Balázs Viktor Mozgóképes tartalmak és a marketing kapcsolata az internetes felületen hitelesített szerződéssel.pdf] PDF
Balázs Viktor Mozgóképes tartalmak és a marketing kapcsolata az internetes felületen hitelesített szerződéssel.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (940kB)
[thumbnail of Balázs Viktor.pdf] PDF
Balázs Viktor.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (222kB)
[thumbnail of Balázs Viktor_jav.pdf] PDF
Balázs Viktor_jav.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)

Absztrakt (kivonat)

Az első digitális marketing eszközök a 90-es évek végén. Ebben afejezetben azt vizsgáljuk, hogy az internet milyen lehetőségeket biztosított akorai stádiumában. Milyen hatással volt a fiatalokra, milyen marketingeszközökkel próbálták őket megfogni. Megfigyelhetjük, hogy bármilyenkereskedelmi vagy szórakoztatóipari újításról beszélünk, az innovációhoz mindighozzátartozik az ahhoz kapcsolódó kereskedelemi és marketingkommunikációs módszerekfejlesztése is. A marketing elengedhetetlen eszköze, hogy mindig a legmodernebbtechnikákhoz alkalmazkodjon. A digitális marketing eszközök megjelenése azinternet elindulásával egy időben van jelen a köztudatban. Megemlíthetjük aztis, hogy a korábban bolti vásárlást felváltotta az online vásárlás, ami az időelőrehaladtával elkezdett fejlődni, amely nem csak az értékesítőknek és avásárlóknak tette sokkal egyszerűbbé és praktikusabbá az árucserét, de aze-commerce jelentősen hozzájárult a digitális marketing azon formájához,melyről ma is beszélünk. Az internet elődje korábban teljesen más funkcióttöltött ki, napjainkhoz képest. Kezdetben különböző számítógépek összekötése, ésa közös kommunikáció volt a cél. A 90-es években sok formabontó technológiaújításról beszélhetünk, melyek megváltoztatták a világot. A mobiltelefonok megjelenésével egy időbenkezdett el az internet is terjedni. Az internet megjelenésével akeresőrendszerek is kialakultak, mely marketingkommunikációs szempontbóltöbbszörösen hasznos volt. A 90-es évek végéről bátran beszélhetünk úgy, mint amarketingeszközök fejlődésének aranykora. E-mai a kereskedelemben. A digitálismarketing történetében az e-mail megjelenése és elterjedése jelentős mérföldfővolt. Az e-mail nem csak aze-kereskedelmet indította be, de ismert és kevésbé ismert cégek számára ez egyúj felület volt, ahol tudták a saját termékeket akár személyre szabottanspecifikusan megcélzott személyek számára értékesíteni. A nyomtatott reklám azírott reklámhoz képest, ugyanis másmilyen eszközökkel dolgozik. Napjainkban nagyobbarányban van jelen a vizuális tartalom, mint az írott, azonban ez az arány másvolt a korábbiakhoz képest.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: .NET Framework, 20. század, Amerikai Egyesült Államok, közösségi média, reklám, televízió
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:30
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet