Apró-Horpácsi Bernadett (2023) Etikus zöldkommunikáció és greenwashing Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat-Apró-Horpácsi Bernadett0502.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (655kB) |
|
PDF
külső konzulens_Apro Horpácsi Bernadett_Dicső Inez külső bíráló.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (229kB) |
|
PDF
Belső_bírálat_Apró-Horpácsi Bernadett.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A fogyasztókkörében egyre inkább erősödő klímaszorongásra a cégek is igyekeznek reagálni. Felismerték, hogy a zöld üzenetek pozitívan hatnak a termékek és szolgáltatások értékesítésére, aminekhatására egyre elterjedtebb a greenwashing jelensége. A félrevezetőkommunikációs stratégiák miatt a valódi környezetbarát üzenetek nehezen érnekcélba, ami hosszútávon hátráltathatja a fenntartható fejlődést. Szakdolgozatomcélja bemutatni, hogyan kommunikálják a magyar vállalatok, vagy külföldimulticégek magyar leányvállalatai zöld üzeneteiket, milyen kommunikációstrükköket alkalmaznak, milyen hibákat követnek el, és rámutatok, hogyan lehetnemindezt etikusan, a fogyasztók megtévesztése nélkül végezni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CSR, etikus kommunikáció, greenwashing, zöldkommunikáció, zöldre mosás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:30 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |