Nagy Erika Gabriella (2023) Luxus kicsiben- avagy hogyan lehet elérni a márkahűséget egy mikrovállalkozás ékszerkészítő vállalat esetébe. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Luxus kicsiben-avagy hogyan lehet a márkahűséget egy mikrovállalkozás ékszerkészítő vállalat esetében-P4HLOR_NEG.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Külső bírálat_Nagy Erika Gabriella_P4HLOR.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (192kB) |
|
PDF
Nagy Erika bírálat 2023 05.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (474kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr">A vállalkozói élet sokak számára vonzó lehetőséget kínál, azonban nem könnyű az <span style="font-size: 1rem;">indulása sem, és még nehezebb megőrizni az üzlet sikeres működését hosszú távon. A mikro</span><span style="font-size: 1rem;">vállalkozások, azaz az kis vagy közepes méretű vállalkozások számos kihívással szembesülnek </span><span style="font-size: 1rem;">a marketing terén. Mivel manapság egyre több fiatal vágyik arra, hogy saját vállalkozást </span><span style="font-size: 1rem;">indítson, fontos megvizsgálni, hogy milyen nehézségekkel kell szembenézniük az induló </span><span style="font-size: 1rem;">vállalkozásoknak.</span></p><p dir="ltr">Egy bébi vállalkozásnak, amelynek még csak kevés vagy semmilyen ismertsége nincs, <span style="font-size: 1rem;">nehéz megteremteni a márkahűséget. Egy apró probléma vagy hiba könnyen </span><span style="font-size: 1rem;">elbizonytalaníthatja a fogyasztókat, akik akár más nagyobb márka felé fordulhatnak. </span><span style="font-size: 1rem;">Ugyanakkor, ha a vállalkozás sikeresen megszólítja a vásárlóit, folyamatosan kommunikál </span><span style="font-size: 1rem;">velük, és megbízható termékeket vagy szolgáltatásokat nyújt, akkor lehetőség van a </span><span style="font-size: 1rem;">márkahűség kialakítására.</span></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | business marketing, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, márkaépítés, márkahűség, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:30 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |