Luxus kicsiben- avagy hogyan lehet elérni a márkahűséget egy mikrovállalkozás ékszerkészítő vállalat esetébe

Nagy Erika Gabriella (2023) Luxus kicsiben- avagy hogyan lehet elérni a márkahűséget egy mikrovállalkozás ékszerkészítő vállalat esetébe. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Luxus kicsiben-avagy hogyan lehet a márkahűséget egy mikrovállalkozás ékszerkészítő vállalat esetében-P4HLOR_NEG.pdf] PDF
Luxus kicsiben-avagy hogyan lehet a márkahűséget egy mikrovállalkozás ékszerkészítő vállalat esetében-P4HLOR_NEG.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Külső bírálat_Nagy Erika Gabriella_P4HLOR.pdf] PDF
Külső bírálat_Nagy Erika Gabriella_P4HLOR.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (192kB)
[thumbnail of Nagy Erika bírálat 2023 05.pdf] PDF
Nagy Erika bírálat 2023 05.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (474kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr">A vállalkozói élet sokak számára vonzó lehetőséget kínál, azonban nem könnyű az&nbsp;<span style="font-size: 1rem;">indulása sem, és még nehezebb megőrizni az üzlet sikeres működését hosszú távon. A mikro</span><span style="font-size: 1rem;">vállalkozások, azaz az kis vagy közepes méretű vállalkozások számos kihívással szembesülnek&nbsp;</span><span style="font-size: 1rem;">a marketing terén. Mivel manapság egyre több fiatal vágyik arra, hogy saját vállalkozást&nbsp;</span><span style="font-size: 1rem;">indítson, fontos megvizsgálni, hogy milyen nehézségekkel kell szembenézniük az induló&nbsp;</span><span style="font-size: 1rem;">vállalkozásoknak.</span></p><p dir="ltr">Egy bébi vállalkozásnak, amelynek még csak kevés vagy semmilyen ismertsége nincs,&nbsp;<span style="font-size: 1rem;">nehéz megteremteni a márkahűséget. Egy apró probléma vagy hiba könnyen&nbsp;</span><span style="font-size: 1rem;">elbizonytalaníthatja a fogyasztókat, akik akár más nagyobb márka felé fordulhatnak.&nbsp;</span><span style="font-size: 1rem;">Ugyanakkor, ha a vállalkozás sikeresen megszólítja a vásárlóit, folyamatosan kommunikál&nbsp;</span><span style="font-size: 1rem;">velük, és megbízható termékeket vagy szolgáltatásokat nyújt, akkor lehetőség van a&nbsp;</span><span style="font-size: 1rem;">márkahűség kialakítására.</span></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Csépe Zsuzsanna
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Kovács Ildikó
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: business marketing, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, márkaépítés, márkahűség, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:30
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet