Luxus kicsiben- avagy hogyan lehet elérni a márkahűséget egy mikrovállalkozás ékszerkészítő vállalat esetébe

Nagy Erika Gabriella (2023) Luxus kicsiben- avagy hogyan lehet elérni a márkahűséget egy mikrovállalkozás ékszerkészítő vállalat esetébe. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Luxus kicsiben-avagy hogyan lehet a márkahűséget egy mikrovállalkozás ékszerkészítő vállalat esetében-P4HLOR_NEG.pdf] PDF
Luxus kicsiben-avagy hogyan lehet a márkahűséget egy mikrovállalkozás ékszerkészítő vállalat esetében-P4HLOR_NEG.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Külső bírálat_Nagy Erika Gabriella_P4HLOR.pdf] PDF
Külső bírálat_Nagy Erika Gabriella_P4HLOR.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (192kB)
[thumbnail of Nagy Erika bírálat 2023 05.pdf] PDF
Nagy Erika bírálat 2023 05.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (474kB)

Absztrakt (kivonat)

A vállalkozói élet sokak számára vonzó lehetőséget kínál, azonban nem könnyű azindulása sem, és még nehezebb megőrizni az üzlet sikeres működését hosszú távon. A mikrovállalkozások, azaz az kis vagy közepes méretű vállalkozások számos kihívással szembesülneka marketing terén. Mivel manapság egyre több fiatal vágyik arra, hogy saját vállalkozástindítson, fontos megvizsgálni, hogy milyen nehézségekkel kell szembenézniük az indulóvállalkozásoknak.Egy bébi vállalkozásnak, amelynek még csak kevés vagy semmilyen ismertsége nincs,nehéz megteremteni a márkahűséget. Egy apró probléma vagy hiba könnyenelbizonytalaníthatja a fogyasztókat, akik akár más nagyobb márka felé fordulhatnak.Ugyanakkor, ha a vállalkozás sikeresen megszólítja a vásárlóit, folyamatosan kommunikálvelük, és megbízható termékeket vagy szolgáltatásokat nyújt, akkor lehetőség van amárkahűség kialakítására.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: business marketing, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, márkaépítés, márkahűség, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:30
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet