Nagy Erika Gabriella (2023) Luxus kicsiben- avagy hogyan lehet elérni a márkahűséget egy mikrovállalkozás ékszerkészítő vállalat esetébe. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Luxus kicsiben-avagy hogyan lehet a márkahűséget egy mikrovállalkozás ékszerkészítő vállalat esetében-P4HLOR_NEG.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Külső bírálat_Nagy Erika Gabriella_P4HLOR.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (192kB) |
|
PDF
Nagy Erika bírálat 2023 05.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (474kB) |
Absztrakt (kivonat)
A vállalkozói élet sokak számára vonzó lehetőséget kínál, azonban nem könnyű azindulása sem, és még nehezebb megőrizni az üzlet sikeres működését hosszú távon. A mikrovállalkozások, azaz az kis vagy közepes méretű vállalkozások számos kihívással szembesülneka marketing terén. Mivel manapság egyre több fiatal vágyik arra, hogy saját vállalkozástindítson, fontos megvizsgálni, hogy milyen nehézségekkel kell szembenézniük az indulóvállalkozásoknak.Egy bébi vállalkozásnak, amelynek még csak kevés vagy semmilyen ismertsége nincs,nehéz megteremteni a márkahűséget. Egy apró probléma vagy hiba könnyenelbizonytalaníthatja a fogyasztókat, akik akár más nagyobb márka felé fordulhatnak.Ugyanakkor, ha a vállalkozás sikeresen megszólítja a vásárlóit, folyamatosan kommunikálvelük, és megbízható termékeket vagy szolgáltatásokat nyújt, akkor lehetőség van amárkahűség kialakítására.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | business marketing, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, márkaépítés, márkahűség, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:30 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |