Spanics Máté Zsolt (2023) Online értékesítés szerepe a hazai piacokon, fogyasztói szokásokra gyakorolt hatások élelmiszereket értékesítő vállalkozások esetén. Faculty of International Management and Business.
PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (851kB) |
|
PDF
CSORDAS_TAMAS_BIRALAT.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (507kB) |
|
PDF
Spanics Máté.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
Abstract
A 21. században óriási térhódításnak örvendenek a digitális szolgáltatások. A fogyasztók azon túl, hogy információt keresnek, vagy munkához / iskolához használják az internetet; rengeteg ruhát, műszaki cikket, és bútort rendelnek online. Ugyanez azonban nem mondható el az élelmiszerekről: annak ellenére, hogy az első szolgáltatók megjelenése óta határozott növekedést tapasztalhatunk az étel-rendelésekkel kapcsolatban; az online vásárlásoknak csak meglepően kis részét képezik ezek a tranzakciók.A rövid idejű, városon belüli szállítások lehetőségének megjelenésével új problémákkal kell megküzdenünk a vásárlás és a teljesítés során:ide tartozik a szállítási idő becslése, teljesítése; az étel fogyasztásra alkalmas állapotban való kézbesítése, valamint megnövekedett árakkal való küzdelem.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | elektronikus vásárlás - online vásárlás, élelmiszer-kereskedelem, fogyasztói magatartás, fogyasztói szokások, internethasználat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2023. Sep. 07. 14:29 |
Last Modified: | 2023. Sep. 07. 14:29 |
Actions (login required)
View Item |