Gaál Virág Fanni (2023) Keresztértékesítés hatása a vásárlói döntés során egy töltőállomáson keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
Archive (ZIP)
342061285_748672926982245_4838140895377792364_n.zip Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (160kB) |
|
PDF
Bírálat Gaál Virág Fanni.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (428kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban a vásárlói döntés folyamatát és a vásárlói döntést befolyásoló tényezőket mutatom be. Ezen belül a keresztértékesítés hatását vizsgálom,(mint vásárlási döntést befolyásoló tényező) a gyakorlati helyemen töltött tapasztalatok alapján és szakirodalmi források alapján. Kitérek részlegesen az impulzusvásárlásra , illetve ismertetek egy amerikai statisztikai kutatatást az impulzusvásárlási trendekre. Az eladásösztönzést is bemutatom a MOL hűségprogramjának példáján keresztül. A szakdolgozatom kiegészítéseként készítettem 3 interjút, amik igazából véleményként szolgálnak a keresztértékesítés hatásáról, a hűségprogramról és az impulzusvásárlásról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | befolyásolás, eladás ösztönzés, értékesítés, fogyasztói magatartás, impulzusvásárlás, keresztértékesítés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:29 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |