Keresztértékesítés hatása a vásárlói döntés során egy töltőállomáson keresztül

Gaál Virág Fanni (2023) Keresztértékesítés hatása a vásárlói döntés során egy töltőállomáson keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of 342061285_748672926982245_4838140895377792364_n.zip] Archive (ZIP)
342061285_748672926982245_4838140895377792364_n.zip
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (160kB)
[thumbnail of Bírálat Gaál Virág Fanni.pdf] PDF
Bírálat Gaál Virág Fanni.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (428kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomban a vásárlói döntés folyamatát és a vásárlói döntést befolyásoló tényezőket mutatom be. Ezen belül a keresztértékesítés hatását vizsgálom,(mint vásárlási döntést befolyásoló tényező) a gyakorlati helyemen töltött tapasztalatok alapján és szakirodalmi források alapján. Kitérek részlegesen az impulzusvásárlásra , illetve ismertetek egy amerikai statisztikai kutatatást az impulzusvásárlási trendekre. Az eladásösztönzést is bemutatom a MOL hűségprogramjának példáján keresztül. A szakdolgozatom kiegészítéseként készítettem 3 interjút, amik igazából véleményként szolgálnak a keresztértékesítés hatásáról, a hűségprogramról és az impulzusvásárlásról.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: befolyásolás, eladás ösztönzés, értékesítés, fogyasztói magatartás, impulzusvásárlás, keresztértékesítés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:29
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet