Péter Enikő (2023) Az integrált marketingkommunikáció elemzése. Faculty of International Management and Business.
PDF
SZAKDOLGOZAT_NFHWRI-2.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
|
PDF
Péter Enikő.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
|
PDF
SZD.BírálatPéter.Enikő.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (632kB) |
Abstract
Mivel a reklámipar egy folyamatosan és rohanó tempóbanfejlődő terület, nagyon rugalmas stratégiákat érdemes alkalmazni. A társadalmimagatartás ezzel szinte megegyező ütemben változik, amivel nehéz lépésttartani, de nem lehetetlen. A marketing egyik legnagyobb előnye, hogy nemlétezik két cég, akik pontról pontra ugyanazt a stratégiát és eszközökethasználná. Éppen ezért ugyanakkora eséllyel alakíthat ki hatékony marketingetegy micro-, vagy macro vállalkozás is, mint egy multinacionális cég. Ennek legfőbboka, hogy eltérő közönséget céloznak meg, eltérő csatornák használatával. Persze,nem szabad a költségeket összehasonlítani, mert teljesen más gazdaságiháttérrel rendelkeznek ezek az eltérő méretű cégek. A túltelített online piac miatt nehéz feladat kiemelkednia versenytársak mellől, de alapos tervezéssel ez gördülékenyen megoldható. Apiackutatások és rendszeres elemzések az alappillére minden hirdetésnek, főkéntaz online kommunikációnak. Érdemes nagy hangsúlyt fektetni a fogyasztói visszajelzésekre,mert ezt gyakran figyelmen kívül hagyják a cégek. Pedig a célközönség rendszeresenés egyértelműen a tudtunkra adja a véleményét és igényeit. Ez köszönhető aközösségi médiában kialakítható közvetlenebb kapcsolatnak, illetve a cégek nyitottságánakis. Mivel a digitalizáció és az újonnan megjelenő trendek befolyásolják éssokszor átrendezik az online platformokat, mindenképp követni kell a globális,gazdasági és társadalmi változásokat, igényeket is.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | 21. század, 7P modell, integrált marketing, kommunikáció modelljei, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2023. Sep. 07. 14:29 |
Last Modified: | 2023. Sep. 07. 14:29 |
Actions (login required)
View Item |