Az integrált marketingkommunikáció elemzése

Péter Enikő (2023) Az integrált marketingkommunikáció elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_NFHWRI-2.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_NFHWRI-2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Péter Enikő.pdf] PDF
Péter Enikő.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)
[thumbnail of SZD.BírálatPéter.Enikő.pdf] PDF
SZD.BírálatPéter.Enikő.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (632kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>Mivel a reklámipar egy folyamatosan és rohanó tempóban fejlődő terület, nagyon rugalmas stratégiákat érdemes alkalmazni. A társadalmi magatartás ezzel szinte megegyező ütemben változik, amivel nehéz lépést tartani, de nem lehetetlen. A marketing egyik legnagyobb előnye, hogy nem létezik két cég, akik pontról pontra ugyanazt a stratégiát és eszközöket használná. Éppen ezért ugyanakkora eséllyel alakíthat ki hatékony marketinget egy micro-, vagy macro vállalkozás is, mint egy multinacionális cég. Ennek legfőbb oka, hogy eltérő közönséget céloznak meg, eltérő csatornák használatával. Persze, nem szabad a költségeket összehasonlítani, mert teljesen más gazdasági háttérrel rendelkeznek ezek az eltérő méretű cégek. </p> <p>A túltelített online piac miatt nehéz feladat kiemelkedni a versenytársak mellől, de alapos tervezéssel ez gördülékenyen megoldható. A piackutatások és rendszeres elemzések az alappillére minden hirdetésnek, főként az online kommunikációnak. </p> <p>Érdemes nagy hangsúlyt fektetni a fogyasztói visszajelzésekre, mert ezt gyakran figyelmen kívül hagyják a cégek. Pedig a célközönség rendszeresen és egyértelműen a tudtunkra adja a véleményét és igényeit. Ez köszönhető a közösségi médiában kialakítható közvetlenebb kapcsolatnak, illetve a cégek nyitottságának is. Mivel a digitalizáció és az újonnan megjelenő trendek befolyásolják és sokszor átrendezik az online platformokat, mindenképp követni kell a globális, gazdasági és társadalmi változásokat, igényeket is. </p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Dr. Rimóczi Csilla
Belső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK
Dr. Lakatos-Báldy Zsuzsanna Marianna
Külső
egyetemi docens; Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, 7P modell, integrált marketing, kommunikáció modelljei, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:29
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet