Az integrált marketingkommunikáció elemzése

Péter Enikő (2023) Az integrált marketingkommunikáció elemzése. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_NFHWRI-2.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_NFHWRI-2.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)
[thumbnail of Péter Enikő.pdf] PDF
Péter Enikő.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)
[thumbnail of SZD.BírálatPéter.Enikő.pdf] PDF
SZD.BírálatPéter.Enikő.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (632kB)

Abstract

Mivel a reklámipar egy folyamatosan és rohanó tempóbanfejlődő terület, nagyon rugalmas stratégiákat érdemes alkalmazni. A társadalmimagatartás ezzel szinte megegyező ütemben változik, amivel nehéz lépésttartani, de nem lehetetlen. A marketing egyik legnagyobb előnye, hogy nemlétezik két cég, akik pontról pontra ugyanazt a stratégiát és eszközökethasználná. Éppen ezért ugyanakkora eséllyel alakíthat ki hatékony marketingetegy micro-, vagy macro vállalkozás is, mint egy multinacionális cég. Ennek legfőbboka, hogy eltérő közönséget céloznak meg, eltérő csatornák használatával. Persze,nem szabad a költségeket összehasonlítani, mert teljesen más gazdaságiháttérrel rendelkeznek ezek az eltérő méretű cégek. A túltelített online piac miatt nehéz feladat kiemelkednia versenytársak mellől, de alapos tervezéssel ez gördülékenyen megoldható. Apiackutatások és rendszeres elemzések az alappillére minden hirdetésnek, főkéntaz online kommunikációnak. Érdemes nagy hangsúlyt fektetni a fogyasztói visszajelzésekre,mert ezt gyakran figyelmen kívül hagyják a cégek. Pedig a célközönség rendszeresenés egyértelműen a tudtunkra adja a véleményét és igényeit. Ez köszönhető aközösségi médiában kialakítható közvetlenebb kapcsolatnak, illetve a cégek nyitottságánakis. Mivel a digitalizáció és az újonnan megjelenő trendek befolyásolják éssokszor átrendezik az online platformokat, mindenképp követni kell a globális,gazdasági és társadalmi változásokat, igényeket is.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: 21. század, 7P modell, integrált marketing, kommunikáció modelljei, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2023. Sep. 07. 14:29
Last Modified: 2023. Sep. 07. 14:29

Actions (login required)

View Item View Item