Péter Enikő (2023) Az integrált marketingkommunikáció elemzése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_NFHWRI-2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Péter Enikő.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
|
PDF
SZD.BírálatPéter.Enikő.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (632kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>Mivel a reklámipar egy folyamatosan és rohanó tempóban fejlődő terület, nagyon rugalmas stratégiákat érdemes alkalmazni. A társadalmi magatartás ezzel szinte megegyező ütemben változik, amivel nehéz lépést tartani, de nem lehetetlen. A marketing egyik legnagyobb előnye, hogy nem létezik két cég, akik pontról pontra ugyanazt a stratégiát és eszközöket használná. Éppen ezért ugyanakkora eséllyel alakíthat ki hatékony marketinget egy micro-, vagy macro vállalkozás is, mint egy multinacionális cég. Ennek legfőbb oka, hogy eltérő közönséget céloznak meg, eltérő csatornák használatával. Persze, nem szabad a költségeket összehasonlítani, mert teljesen más gazdasági háttérrel rendelkeznek ezek az eltérő méretű cégek. </p> <p>A túltelített online piac miatt nehéz feladat kiemelkedni a versenytársak mellől, de alapos tervezéssel ez gördülékenyen megoldható. A piackutatások és rendszeres elemzések az alappillére minden hirdetésnek, főként az online kommunikációnak. </p> <p>Érdemes nagy hangsúlyt fektetni a fogyasztói visszajelzésekre, mert ezt gyakran figyelmen kívül hagyják a cégek. Pedig a célközönség rendszeresen és egyértelműen a tudtunkra adja a véleményét és igényeit. Ez köszönhető a közösségi médiában kialakítható közvetlenebb kapcsolatnak, illetve a cégek nyitottságának is. Mivel a digitalizáció és az újonnan megjelenő trendek befolyásolják és sokszor átrendezik az online platformokat, mindenképp követni kell a globális, gazdasági és társadalmi változásokat, igényeket is. </p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, 7P modell, integrált marketing, kommunikáció modelljei, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:29 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |