Péter Enikő (2023) Az integrált marketingkommunikáció elemzése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_NFHWRI-2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Péter Enikő.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
|
PDF
SZD.BírálatPéter.Enikő.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (632kB) |
Absztrakt (kivonat)
Mivel a reklámipar egy folyamatosan és rohanó tempóbanfejlődő terület, nagyon rugalmas stratégiákat érdemes alkalmazni. A társadalmimagatartás ezzel szinte megegyező ütemben változik, amivel nehéz lépésttartani, de nem lehetetlen. A marketing egyik legnagyobb előnye, hogy nemlétezik két cég, akik pontról pontra ugyanazt a stratégiát és eszközökethasználná. Éppen ezért ugyanakkora eséllyel alakíthat ki hatékony marketingetegy micro-, vagy macro vállalkozás is, mint egy multinacionális cég. Ennek legfőbboka, hogy eltérő közönséget céloznak meg, eltérő csatornák használatával. Persze,nem szabad a költségeket összehasonlítani, mert teljesen más gazdaságiháttérrel rendelkeznek ezek az eltérő méretű cégek. A túltelített online piac miatt nehéz feladat kiemelkednia versenytársak mellől, de alapos tervezéssel ez gördülékenyen megoldható. Apiackutatások és rendszeres elemzések az alappillére minden hirdetésnek, főkéntaz online kommunikációnak. Érdemes nagy hangsúlyt fektetni a fogyasztói visszajelzésekre,mert ezt gyakran figyelmen kívül hagyják a cégek. Pedig a célközönség rendszeresenés egyértelműen a tudtunkra adja a véleményét és igényeit. Ez köszönhető aközösségi médiában kialakítható közvetlenebb kapcsolatnak, illetve a cégek nyitottságánakis. Mivel a digitalizáció és az újonnan megjelenő trendek befolyásolják éssokszor átrendezik az online platformokat, mindenképp követni kell a globális,gazdasági és társadalmi változásokat, igényeket is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, 7P modell, integrált marketing, kommunikáció modelljei, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:29 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |