A Gundel étterem marketing menedzsment tevékenységének elemzése

Pintér Richárd (2023) A Gundel étterem marketing menedzsment tevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Pintér_Richard_Záródolgozat.pdf] PDF
Pintér_Richard_Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of SZD.Pinter.Richard.pdf] PDF
SZD.Pinter.Richard.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (413kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom a Gundel étterem marketing menedzsment tevékenységének elemzéséről szól. Először is a bevezetésben vázolom a választott témámat, meghatározom a kutatási kérdéseket, amire épülni fog a dolgozat. Kezdésként pontos leírást adok a vendéglátásról és jelenlegi helyzetéről. Meghatározom a marketing fogalmát és lényegét, a marketing menedzsmentet jellemzem, majd feladatairól is részletesen írok. A hagyományos és a kibővített marketing mixről érthető magyarázatot adok. Ezután egy rövid részben elmondom, milyen módszereket fogok használni a dolgozatba (szekunder kutatás). Rövid jellemzést adok a Gundelről, majd elemzem a külső és belső környezetét is. Az étterem marketing tevékenységét bemutatom a 7P alapján. Ezután levonom a következtetéseimet és megválaszolom a dolgozat elején feltett kutatási kérdéseket, majd röviden összegzem a dolgozatot.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, étterem, marketing, menedzsment, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:29
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet