Pintér Richárd (2023) A Gundel étterem marketing menedzsment tevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Pintér_Richard_Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
SZD.Pinter.Richard.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (413kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom a Gundel étterem marketing menedzsment tevékenységének elemzéséről szól. Először is a bevezetésben vázolom a választott témámat, meghatározom a kutatási kérdéseket, amire épülni fog a dolgozat. Kezdésként pontos leírást adok a vendéglátásról és jelenlegi helyzetéről. Meghatározom a marketing fogalmát és lényegét, a marketing menedzsmentet jellemzem, majd feladatairól is részletesen írok. A hagyományos és a kibővített marketing mixről érthető magyarázatot adok. Ezután egy rövid részben elmondom, milyen módszereket fogok használni a dolgozatba (szekunder kutatás). Rövid jellemzést adok a Gundelről, majd elemzem a külső és belső környezetét is. Az étterem marketing tevékenységét bemutatom a 7P alapján. Ezután levonom a következtetéseimet és megválaszolom a dolgozat elején feltett kutatási kérdéseket, majd röviden összegzem a dolgozatot.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, étterem, marketing, menedzsment, szolgáltatásmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:29 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |