Az influencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra

Lenár Péter Ottó (2023) Az influencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Lenár Péter - Az inflencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra.pdf] PDF
Lenár Péter - Az inflencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Lenár Péter Ottó bírálat marketing mester 2023.pdf] PDF
Lenár Péter Ottó bírálat marketing mester 2023.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (471kB)
[thumbnail of Lénárt Péter.pdf] PDF
Lénárt Péter.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;">Napjaink rohamosan változó technológiai fejlődésének köszönhetően rendkívül kiélezett a harc a vásárlók megnyeréséért. A rohamtempóban változó marketingeszközök között azonban egy rendkívül különleges modell vált a mindennapok részéve a 2010-es években, mely mostanra a legszebb napjait idézi. Ez nem más, mint az influencermarketing. A véleményvezérek társadalmunk egyes szeleteinek gondolkodását, szemléletét és értékrendjét is képesek formálni. Épp ezért a modern vállalatok már-már alig képesek elképzelni közösségi kommunikációjukat digitális tartalomgyártók bevonása nélkül. Dolgozatom legfőbb célja, hogy megismerjem az influencermarketing jelenkori helyzetét hazánkban, valamint, hogy tisztább képet kapjak arról, hogy milyen befolyással bírnak a lifestyle influencerek társadalmunk vásárlói rétegeire.&nbsp;</p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács Ildikó
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK
Dr. Totth Gedeon
Külső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói szokások, influencer, influencermarketing, közösségi média, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:29
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet