Lenár Péter Ottó (2023) Az influencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Lenár Péter - Az inflencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Lenár Péter Ottó bírálat marketing mester 2023.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (471kB) |
|
PDF
Lénárt Péter.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjaink rohamosan változó technológiai fejlődésének köszönhetően rendkívül kiélezett a harc a vásárlók megnyeréséért. A rohamtempóban változó marketingeszközök között azonban egy rendkívül különleges modell vált a mindennapok részéve a 2010-es években, mely mostanra a legszebb napjait idézi. Ez nem más, mint az influencermarketing. A véleményvezérek társadalmunk egyes szeleteinek gondolkodását, szemléletét és értékrendjét is képesek formálni. Épp ezért a modern vállalatok már-már alig képesek elképzelni közösségi kommunikációjukat digitális tartalomgyártók bevonása nélkül. Dolgozatom legfőbb célja, hogy megismerjem az influencermarketing jelenkori helyzetét hazánkban, valamint, hogy tisztább képet kapjak arról, hogy milyen befolyással bírnak a lifestyle influencerek társadalmunk vásárlói rétegeire.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói szokások, influencer, influencermarketing, közösségi média, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:29 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |