Lenár Péter Ottó (2023) Az influencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra. Külkereskedelmi Kar.
| 
              
PDF
 Lenár Péter - Az inflencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB)  | 
          |
| 
              
PDF
 Lenár Péter Ottó bírálat marketing mester 2023.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (471kB)  | 
          |
| 
              
PDF
 Lénárt Péter.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
Napjaink rohamosan változó technológiai fejlődésének köszönhetően rendkívül kiélezett a harc a vásárlók megnyeréséért. A rohamtempóban változó marketingeszközök között azonban egy rendkívül különleges modell vált a mindennapok részéve a 2010-es években, mely mostanra a legszebb napjait idézi. Ez nem más, mint az influencermarketing. A véleményvezérek társadalmunk egyes szeleteinek gondolkodását, szemléletét és értékrendjét is képesek formálni. Épp ezért a modern vállalatok már-már alig képesek elképzelni közösségi kommunikációjukat digitális tartalomgyártók bevonása nélkül. Dolgozatom legfőbb célja, hogy megismerjem az influencermarketing jelenkori helyzetét hazánkban, valamint, hogy tisztább képet kapjak arról, hogy milyen befolyással bírnak a lifestyle influencerek társadalmunk vásárlói rétegeire.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | fogyasztói szokások, influencer, influencermarketing, közösségi média, online marketing | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:29 | 
| Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:29 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
