Kun Viktória (2023) Az online vásárlói szokások vizsgálata az élelmiszer kereskedelem tekintetében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Kun Viktória 2023 .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálat_belső_Kun Viktória.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (224kB) |
|
PDF
KunViktoria_biralati-szempontok-kulso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom témájaként az online kereskedelem területét választottam, azon belül is leginkább az online élelmiszer kereskedelmet vizsgálom, hiszen ez az a szektor, amely különösen radikális növekedést mutat és egyre több vásárló dönt úgy, hogy az élelmiszer boltok helyett az interneten keresztül rendel. A fogyasztói szokások is főszerepet kapnak még a munkámban, ugyanis azt térképeztem fel, hogy miként változtak a fogyasztók online vásárlási szokásai az évek során, valamint a nemrégiben tomboló koronavírus járvány hatásai óta.Az első részben fontos, hogy a lehető legmélyebbről induljak, így tehát az online kereskedelem kialakulásával kezdem, ezután bemutatom az online kereskedelem jellemzőit és sajátosságaitáltalánosan, majd ebben a részben kitérek a hazai, tehát a magyar online kereskedelemre is. A dolgozatom második részében már az online élelmiszer kereskedelemmel foglalkozok, amelyre nagy hangsúlyt fektetek, ide tartozik az is, hogyan is terjedt el ennyire a világban, illetve, hogy ebben Covid-19 járványnak mekkora szerepe volt. A harmadik részben az online élelmiszer kereskedelem marketingjére fókuszálok, ahol a leginkább az érdekel, hogy melyek is azok a csatornák, amiket az emberek használnak élelmiszer-vásárlásra és ezeknek miért van ekkora sikere. A negyedik rész az, amelyben kitérek úgy általánosságban a fogyasztói magatartásra az online vásárlás területén, de itt fontos lesz még az online kereskedelem jövőképe is fogyasztói oldalról, ehhez különböző felméréseket nézek meg.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | élelmiszer-kereskedelem, fogyasztói szokások, kérdőíves felmérés, koronavírus-járvány (COVID-19), online értékesítés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:29 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |