Csibi Katalin (2023) Az influencer marketing hatása a vásárlási döntéshozatalra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_ZBDTCC.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Csibi Katalin szakdolgozat bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (174kB) |
|
PDF
Csibi Katalin bírálat 2023 05.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (477kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;">Szakdolgozatom fő célkitűzése, hogy bemutassam a magyar közösségi médiában jelen levő véleményvezérek fontosságát. Arra a kérdésre kerestem a választ, hogy milyen szerepet játszanak a fogyasztók életében az influencerek és a marketing, és hogyan befolyásolják a piacot. Megvizsgáltam a közösségi médiát használók szokásait, különös tekintettel az online platformok nyújtotta lehetőségekre. <span style="font-size:1rem;">Az influencer marketingben rengeteg lehetőség rejlik, amelyek többségével rendszeresen találkozunk a mindennapi életünkben. Kutatásaim alapján azonban javaslok néhány apró változtatást, amelyek mind a márkák, mind az influencerek számára hatékonyak és kifizetődőek lehetnek.</span></p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | döntéshozatal, közösségi média, marketing-kampány, szponzorálás, vásárlás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:29 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |